středa 18. března 2015

Manufaktura Zvláčňující krém na ruce se solí z Mrtvého moře - recenze

Po naprosté spokojenosti s krémem Grep & Pomeranč od Manufaktury jsem si pořídila další krém na ruce od této značky. Tentokrát se solí z mrtvého moře a bambuckým máslem.




Na krémy na ruce mám hodně vysoké požadavky. Musí hodně hydratovat, zjemňovat pokožku, rychle se vsakovat a v ideálním případě krásně vonět a nezruinovat mou peněženku.

Značku samotnou jsem Vám představovala už v minulém článku o krému od Manufaktury, takže můžete kouknout tam. Ve zkratce jen připomínám, že se jedná o českou značku vyráběnou z přírodních ingrediencí. Není testována na zvířatech.


Tento krém je vhodný i pro muže, jelikož má jen velmi nenápadnou unisex vůni, takže v podstatě není nijak cítit.

Krém je z kolekce produktů Dead Sea Tradition a byl mi doporučen jako víc hydratační. Hydrataci má podle mě teda víceméně stejnou jako ten Grepový krém, tedy dobrou. Používám ho i teď přes zimu a stačí mi.


Krém má lehkou konzistenci a snadno se roztírá. Velmi rychle se vsakuje, používám ho v práci a hned můžu zase sahat na papíry, aniž bych všude nechávala mastné prsty, což je pro mě nejdůležitější. Obsahuje bambucké máslo, které zvláčňuje pokožku, sůl z mrtvého moře, která regeneruje a další výživné a hydratační složky jako hroznový olej, makadamiový olej, pantenol...


Takže když to shrnu, krém je opět perfektní, nemastí, rychle se vsakuje a dobře hydratuje, navíc je vhodný i pro muže.

K sehnání je v prodejnách Manufaktury, nebo v eshopu.

Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Tak tento dokonalý krém na ruce bych s klidem použila i na obličej...vzhledem ke kvalitě a obsahu vzácných olejů včetně soli z mrtvého moře, která navíc lehce a nenásilně dezinfikuje pokožku a co považuji za velké plus, že krém nemastí. Navíc tento krém bude naprosto přírodní bez zbytečných konzervantů..což Manufaktura slibuje u všech svých skvělých produktů..takže díky za tip !!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.