úterý 3. března 2015

Únorové úlovky

Co se u mě objevilo nového během února? :)

Únor je nejkratší měsíc a já měla honičku, vůbec jsem nějak nestíhala. Původně jsem chtěla psát, jak jsem si skoro nic nekoupila ... ale jak tak na to koukám, tak to moc říct nemůžu :D




Hned na začátku do mé lakovací sbírky přibyly dva kousky od mé oblíbené značky China Glaze. Černý - Liquid leather a fialový - All aboard.


Naopak na konci měsíce jsem si pořídila dva kousky od Rival de Loop, na které bude v blízké době recenze... Ten do fialova se jmenuje Magic dream a ten druhý je Indian feeling (na ten se můžete těšit již tento týden v recenzi a na nehtech vypadá neuvěřitelně!).


Od kamarádky jsem dostala tento gel-lak, který není potřeba zapéct v UV lampě. Lak je dovezený z Anglie.


Co se módy týká, tak jsem začátkem měsíce zaběhla do Orsay, kde jsem si koupila nové džíny. Sehnat dobře padnoucí džíny je zázrak, protože ve většině případů mi vůbec žádné nesedí. Tyhle mi ale padnou výborně, navíc z nich neleze zadek, když si sednu :D, takže jsem vážně nadšená. Běžná cena je 999 Kč, ale zrovna měli akci na džíny, takže byly levnější.


Zároveň jsem si v Orsay pořídila nové tričko, které je také výborné, je hodně dlouhé a vzadu ještě prodloužené. V nabídce bylo v černé a bílé barvě a za 299 Kč.


No a koncem měsíce jsem zavítala kam jinam, než do Orsay :D a pořídila ještě tuto krásnou halenku za 499 Kč. Vrchní část je lehce průsvitná, spodní je klasický elastický viskozový úplet. Na postavě je velmi slušivá.


No a aby mě v Orsay opravdu milovali, tak jsem koupila ještě tyto černé šaty za 1299Kč. Jsou z pevnějšího materiálu s takovým kostkovým 3D vzorem a v nabídce jsou i kanárkově žluté. Nádherně zdůrazní postavu, zvýrazní štíhlý pas a dělají efekt přesýpacích hodin. 


Už od listopadu jsem sháněla velký holový deštník a konečně se mi ho podařilo sehnat, navíc v nádherné tmavorůžové barvě, takže se v davu neztratím :). Stál 249 Kč a je z Globusu.


Nezbytnou součástí péče o krásu je i zubní hygiena a ústní voda - oranžová Elmex mi vyhovuje nejvíc. Není mentolová a neobsahuje alkohol. Takže pro mě ideální. Navíc je určena pro ochranu před zubním kazem a to podle mě dělá výborně. Zuby se s ní nekazí a přijdou mi bělejší (při pravidelném používání). Tudíž pro mě jasná volba :) (ale s tou zelenou jsem spokojená nebyla)...


Navštívila jsem také Ikeu a pořídila tyto nádherně voňavé svíčky. Svíčky z Ikey já miluju, za 25 Kč máte svíčku ve skle, která opravdu intenzivně voní od začátku až do konce. A zelené jablko je opravdu nádhera, úplně budete mít chuť se zakousnout :))


Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. úlovky mě nadchly..a vlítnu do Orsay..to černé tričko bych tam ráda pořídila v bílém..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před týdnem jsem tam byla a ještě jich pár měli, tak šup šup :)

      Vymazat
  2. Tvé úlovky mě opravdu inspirovaly..ty skvělé džíny jsem si hned chtěla koupit..trochu jsem ale zaváhala..a byly pryč..nicméně jsem nelenila a nakoupila díky tvé poukázce jiné skvosty, šálku a halenku, takže radost byla...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi tento blog, vždy zde najdu i skvělé tipy na různé produkty..které mě inspirují k nákupu...jako např. ústní voda Elmex..dříve by mě ji nenapadlo koupit a ted zjištuji ,po úspěšném zakoupení, že je fakt dobrá, takže díky...

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.