čtvrtek 18. června 2015

Ocean - D9 - recenze

Blíží se léto a s ním čas neonových laků a tento lak je opravdu pecka!




Značku Ocean jsem dřív nikdy nikde neviděla. Tento lak jsem dostala od kamarádky a je kupovaný na veletrhu. Každopádně přímo na laku je odkaz na stránky www.milujikosmetiku.cz, kde se laky dají koupit.


V lahvičce lak vypadá lehce narůžovělý, na nehtech je ale krutě oranžový a opravdu září do dálky :D. Balení má 7ml. 


Použila jsem dvě vrstvy laku. Pod barevný lak jsem nedávala bílý lak, použila jsem pouze tuto neonku a i tak je opravdu svítivá.


Barva se trochu hůř fotí, je to opravdu pořádná oranžovka, až z toho foťák blbne :D.


Lak dobře schne a má skvělou výdrž. Nepoužila jsem podlak ani nadlak a na dovolené mi vydržel cca 4 dny.



Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Ten je fakt nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lak se mi moc líbí...takový štavnatý...má vůni léta..meruněk a broskví..jen utrhnout...mám tuto barvičku ráda i na oblečení...

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.