čtvrtek 11. června 2015

Květnové úlovky

Květen byl pro mě na úlovky opravdu extrémně bohatý :D. Laky, kosmetika, móda i elektronika... Od každého něco :)



Začnu laky na nehty. Super neonka od značky Ocean. V brzké době vás na tohoto letního krasavce čeká recenze :).


Další tři laky do sbírky přibyly od značky Golden Rose. Po těchto lacích jsem hodně dlouho toužila a díky kamarádce jsem jejich šťastným vlastníkem :))


Během dovolené ve Francii jsem utratila hotový balík, jelikož je tam velmi draho, ale natrefila jsem na tuto skvělou akci, kde 2 balení růžové micelárky 500ml stály v přepočtu dohromady cca 550Kč, takže skvělá koupě :). Vím, že tuto akci mívají i v ČR, ale mě osobně se na ni nikdy nepodařilo narazit... Takže nyní mám zásobu minimálně na rok dopředu :D


Z Yves Rocher mám tento sprchový peelingový gel. Nádherně voní, nejedná se vyloženě o peeling, zrníček není moc, ale pro běžné použití je výborný, prokrví pokožku a zbaví odumřelé kůže :)


Od Dermacolu mám z řad Aroma Ritual snad všechny vůně a všechny produkty. Pomeranč je stálice. Takže opět sprcháč a tělové mléko :).


Někdy v  předchozích úlovcích jsem už mluvila o oranžové ústní vodě Elmex. Zubní pasta ze stejné řady je samozřejmost. Pro mě opravdu nejlepší. Zabraňuje zubnímu kazu a mám s ní pocit bělejších zubů.


Od kamarádky jsem také dostala tuto roztomilou sadičku mini lesků na rty od značky Essence :). Balení je velmi rozkošné a lesky jsou maličké, takže se vejdou úplně všude. Na blížící se dovolené ideální :)


Lehké šátky a šálky já prostě miluju a opravdu je unosím. Tento jsem dostala od kamarádky a je z Marks & Spencer. Nádherná "mořská" barva bude ideální také přes spálená ramena jako ochrana před sluncem nebo kolem pasu jako pareo. :)


No a opět moje oblíbená Manufaktura a denní krém na obličej.


A nakonec jsem si ještě pořídila žehličku na vlasy. Je to Remington S8590. Popravdě řečeno, ji nemůžu moc porovnat, protože jsem nikdy žádnou jinou neměla. Každopádně nahřátá je během pár vteřin, na nejnižší teplotu (160) mi stačí pramen vlasů jednou rychle přejet a jsou rovné... :)


Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Belgicka cokolada mam jen telove mleko a reknu ti ta nadherna vuneeee.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.