neděle 31. května 2015

Dubnové úlovky

Zdravím a moc se omlouvám, vůbec nestíhám, právě jsem se vrátila z dovolené, takže úlovky za duben jsou až nyní. Úlovky za květen už budou v normálním čase... :)



V parfums.cz jsem nakoupila hned tři produkty. Jedním z nich je krém na uhlazení vlasů od L'oreal Professionnel. Krém krásně voní, vetře se do vlasů a působí proti krepatění. Zároveň účes zpevní. Proti krepatění mi opravdu pomáhá, ale na druhou stranu vlasy se mi s ním více mastí, což sice mě moc nevadí, protože je mám hodně vysušené, ale pro většinu lidí to bude zřejmě zásadní problém... Cena 219Kč.


Dalším produktem z parfums.cz je opět od L'Oreal Professionnel pěna pro zvětšení oběmu vlasů. Použití velmi jednoduché, pěna se nastříká přímo ke kořínkům. Vlasy zpevní a nadzvedne. Jsem s ní velmi spokojená, používá ji i moje kadeřnice. Cena 183Kč.


A nakonec jsem si tam koupila i čistící roztok na kosmetické štětce. Je od značky Missha. Nádherně voní, štětce krásně vyčistí a desinfikuje zároveň. Cena 174Kč.


Značka Himalaya je velmi chválená a proto, když jsem akutně sháněla něco na hloubkové čištění pleti v drogerii, šáhla jsem po této čistící pěně. Praktické balení s pumpičkou vám přímo vytvoří pěnu, kterou jen masírujete do vlhké pokožky. Použití je tedy upravdu snadné, navíc se snadno opláchne z obličeje. Pleť je poté matná a dobře vyčistěná. Jsem opravdu maximálně spokojená. Zakoupila jsem v drogerii Rossmann.


Ve Fann parfumerii jsem si koupila parfém od S'Oliver, což je moje oblíbená značka. Parfém je za 600Kč 30ml a na mě krásně drží, takže spokojenost :)


Gelové laky od Sally Hansen jsem vám již představila v recenzi zde. Takže pokud o nich chcete vědět víc, určitě si přečtěte recenzi.


Na veletrhu Interbeauty, kterého jsem se zúčastnila jsem navštívila také stánek OPI, kde jako tradičně měli i slevový košíček s laky. Neodolala jsem a vybrala tyto 3 odstíny. Pokud se nepletu, měli je v akci ks za 90Kč. Na béžový lak můžete číst mou recenzi zde.


Na veletrhu jsem navštívila také mou oblíbenou  značku Jordana a koupila bílý lak, což je klasika pro základ různých nail artů. Cena 50Kč.


No a že jsem se opravdu rozšoupla potvrdí můj poslední úlovek z úplně jiné kategorie a to nový telefon. Konkrétně Lenovo P70, který mi doporučil kamarád. Je to opravdu skvělý telefon, s dokonalou výdrží, nádherně fotícím fotoaparátem a skvělým výkonem. Opravdu maximální spokojenost. U Alzy za 6999Kč.


Doufám, že vás mé úlovky inspirují.

Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Gel lak od SH mam v cervenem odstinu a me to nevydrzelo ani tyden, jen pouhy den.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.