čtvrtek 7. května 2015

Jessica - podlak, nadlak a barevný lak :)

Dnes pro vás mám velký hodnotící článek na podlak, nadlak a barevný lak od značky Jessica z eshopu omlazeni.cz.



Nevím, zda stránky omlazeni.cz znáte, mám na ně odkaz i po pravé straně blogu, protože já tam chodím už asi dva roky, jsou tam skvělé diskuze na všechna možná témata a hlavně spousta recenzí, díky kterým jsem objevila mnoho zajímavých produktů... A teď poměrně nově mají i eshop s vybranými produkty, mezi kterými naleznete právě i laky značky Jessica a musím uznat, že dodání je opravdu velmi rychlé :)

Protože to dnes bude asi celkem dlouhý článek, přejdu rovnou k hodnocení...

Podlak - Jessica - Recovery
Musím začít balením, které je prostě luxusní. Lak je v papírové krabičce s černým vnitřkem, což vypadá velmi luxusně, navíc lahvička sama o sobě je matná, což ještě celý dojem podpoří.


Štěteček je klasický, dobře se s ním lakuje a lak rychle schne, takže neztrácíte čas dlouhým čekáním.



Ačkoliv jsem od podlaku moc nečekala, protože s většinou podlaků nejsem spokojená, tak mě tento překvapil. Nehty krásně zpevňuje, takže se mi s ním nelámou, ani netřepí. Mějte ale na paměti, aby podlak (jakýkoliv) správně fungoval, je potřeba používat ho pravidelně po dobu ideálně 3 měsíců!


Nadlak - Jessica - Top Priority
Balení je opět stejné jako u  podlaku. Luxusní krabička a lahvička je opět matná! Což může trochu mást, ale lak je klasický lesklý, nemá matný finish!


Štěteček opět stejný. Lak rychle schne a krásně se leskne.


Musím ale zdůraznit, že tento lak je moje nová láska, protože je naprosto ideální pro všechny, kdo tvoří nail art!! Tento nadlak vůbec nerozmazává váš design!!! Což jsem hodně dlouho hledala a nyní konečně našla, takže je to moje number one! Ostatní nadlaky v tomto ohledu nejsou tak dobré, ale tenhle je vážně 100% úžasný.


Barevný lak - Jessica - Iridescent Eye
Barevný lak mám od této značky zatím jeden ve velmi zajímavém odstínu - zlato/zeleno/modrém - dle úhlu pohledu. Podobný odstín dělá více značek, já sama ho mám i od značky Catrice, ale ten nevyniká tolik jako tento.


V lahvičce je efekt nádherně výrazný, na nehtech už tolik nevyniká, ale i tak je velmi pěkný. Je metalický a převážně zlato/zelený. V některých úhlech hází odlesky do modra.Vidět jste ho u mě mohli v tomto nail artu.


Lak má 14,8 ml a lahvička obsahuje i rozmíchávací kuličku. Štěteček je klasický, stejný jako u podlaku i nadlaku.


Konzistenci má tekutější, ale z nehtů neztéká. Pro svojí maximální spokojenost jsem použila tři vrstvičky, ale pro kratší nehty by stačily i dvě vrstvy, mě ale u dvou prosvítaly špičky :).

Lak nepruhuje. I přesto, že jsem dala tři vrstvy, tak schne opravdu rychle a naprosto bez problémů a i výdrž je velmi dobrá, neolupuje se mi, pouze se časem ošoupou špičky, ale to je u mě běžný problém, protože pracuju na PC a u tohoto laku to trvá opravdu dlouho, nežli k tomu dojde.

A jen taková malá poznámečka - dá se použít i na watermarble :-P







Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Nádherný metalický efekt - unikátní...

    OdpovědětVymazat
  2. Nadlak, co by nerozmazával taky pořád hledam, tak to ho budu muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za spoustu zajímavých informací. Obzvlášť mě zaujala ta, že nadlak Jessica nerozmazává design, protože to je opravdu u spousty nadlaků velký problém. No a metalická zeleň nemá chybu ....

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.