neděle 3. května 2015

Růžovo-černý nail art

Zdravím a přeji všem krásnou neděli! Dnes pro vás mám další nail art tutorial v kombinaci růžové a černé barvy.




Potřebovat budeme dva barevné laky dobře krycí i v jedné vrstvě a puntíkovače 3velikostí.

Nejprve nalakujeme nehty růžovým lakem a necháme dobře zaschnout. Poté polovinu nehtu nalakujeme černým lakem. Pomoc si můžeme buď lepící páskou a nebo tenkou černou zdobičkou. Já použila zdobičku k rozdělení nehtu a následně vykreslila klasickým černým lakem...



Nyní do růžového pole uděláme velké černé puntíky, mezi kterými necháváme menší mezeru...


Do černého pole vždy do mezery mezi černými puntíky uděláme menší růžové puntíky.


Doprostřed velkých černých puntíků uděláme malinké růžové puntíky. Stejně velké puntíky uděláme i do černého pole vždy naproti mezeře mezi velkými černými puntíky :)

Necháme velmi dobře zaschnout a přetřeme topcoatem...





Použité laky:
Jordana - Sweet Rose
Jordana - černá zdobička
China Glaze - Liquid Leather

Krásný den, Vaše J.

5 komentářů:

  1. Blog nezklamal..jako obvykle...další super originalita., překrásné....značku Jordana mám ráda...jednak příznivá cena a kupuji si od ní hlavně lesky na rty, které navzdory hodně nízké ceně jsou celkem kvalitní a nelepí se...tak předpokládám, že i laky budou dobré...

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné. :-) Kombinace růžové a černé se mi moc líbí. :-) A ty nehty, paráda. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. jéééé to jsem zvědavá, co řekneš, až uvidíš naší zítřejší BNA :)) další téma totiž máme tečkování a měla jsem úplně stejný nápad :)) což mě přivádí na myšlenku, jestli se s námi na BNA nechces podílet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to jsem zvědavá :))... Škoda, že jsem o tom tématu nevěděla dřív, to bych se určitě zapojila, já puntíkuju pořád :D... Ale příště do toho určitě půjdu ráda s váma :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.