středa 29. dubna 2015

OPI - Don't pretzel my buttons

Dlouhou dobu jsem hledala nějaký pěkný nude odstín a právě jsem ho našla :)




Když jsem vyhrožovala, že odstín "An Affair in Red Square" není poslední, který od OPI mám, tak jsem to myslela smrtelně vážně a na jarním Interbeauty jsem pořídila pár dalších barviček a toto je jedna z nich...

Pokud ještě žádný nude odstín nemáte, určitě si nějaký pořiďte, protože je to super barva jako základ pro různé nail arty a v akci jste ho mohli vidět např. zde.

OPI - Don't pretzel my buttons
Tento odstín pochází z německé kolekce z roku 2012. Je to krásný světlý nude odstín, který jde i k hodně bledé pleti jakou mám já :D...

Lak má krémovou konzistenci a naprosto bez problémů kryje ve dvou vrstvách. Štěteček je klasický a dobře se s ním pracuje. Lak na nehtech schne rychle a také rychle ztvrdne, takže se vám snadno nepoškodí...

Co se výdrže týká, tak opět perfektní. Lak se mi neolupuje, pouze se po několika dnech začaly ošoupávat špičky, ale to je u mě běžné, protože pracuju na PC :)

Lahvička má 15ml, takže vydrží opravdu dlouho :).

Pokud s laky značky OPI stále váháte, protože vám přijdou drahé, tak neváhejte, podle mě to opravdu stojí za to, hlavně lahvička je velká, takže to cenově taky nevyjde nijak špatně




Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Dobrá nude nikdy nie je zlá a Don't Pretzel My Buttons je proste klasika asi ako My Vampire Is Buff. Asi si musím moju zbierku doplniť nejakými ďalšími OPIkmi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle tělová se mi líbí moc..skvěle se leskne, zas něco zcela jiného...přesně odstín pro mě..:) díky za tip, Jani...

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.