středa 8. dubna 2015

OPI - An Affair in red square - recenze

Vínový lak z Ruské kolekce značky OPI s názvem An Affair in red square.


Rozhodla jsem se vyzkoušet kvalitu červeného laku od značky OPI. Přiznám se, že je to prozatím můj jediný lak na nehty od této značky. Dlouho jsem jí toužila vyzkoušet až se mi podařilo sehnat tento krásný lak. Takže když zkouška, tak zkouška ohněm, protože červené jsou snad u všech značek vždy nejméně kvalitní a hned se mi oprýskají. Tak schválně, jak na tom bude tato krasavice?


Barva je to opravdu nádherná a velmi špatně se dá zachytit na fotkách. Je hodně lesklá, tmavší vínová s červenými odlesky. Obsahuje shimmer.


Červené laky se mi vždy velmi brzy oloupou nebo ošoupou. Na co sáhnu, tam jsou červené pruhy od nehtů. Ale tento lak je jiný. Nepoužila jsem žádný topcoat a i přesto jsem neměla nikde červené šmouhy a lak dobře držel. Tedy ano, po 4 dnech jsem měla ošoupané špičky nehtů, ale pracuji s PC, takže dostávají velmi zabrat...


Takže za mě obrovská spokojenost, lak je opravdu kvalitní a těším se na další kousky této značky, protože tímto rozhodně neskončím :). Kvalitou jsem byla opravdu velmi překvapena.

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. krásný odstín, takové já milujuu :)) a moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná červená, takové mám ráda, i když bych řekla, že zrovna červených laků mám nejmíň :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oslňující červená barvička..sytá nádherná červeň..dokonalé...jako když dozrávají štavnaté třešně..nádhera, Jani..:)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.