středa 1. dubna 2015

Březnové úlovky

Další měsíc za námi a co jsem si pořídila během března?




Hned na začátku března jsem si pořídila tuto nádhernou kabelku. Stála 599 Kč a je z Humanicu. Je nádherná, ale moc věcí se do ní opravdu nevejde, ale tuhle barvu prostě miluju :)


V Humanicu jsem si koupila i tyto boty od značky Mustang. Jsou to kotníčkové botky na podpatku, nabízí je tam už hooodně dlouho a pořád jsem chodila okolo nich a teď když jsem musela reklamovat jiné boty se tyto staly moje :).


Poté, co jsem Vám tu vychválila krém na ruce od Manufaktury - Grep & Pomeranč, jsem si koupila další krém na ruce, tentokrát s výtažky z mrtvého moře. Stál 155 Kč. A recenzi jste na něj již mohli číst zde.


Do lakovací sbírky mi z eshopu omlazeni.cz přibyly tři laky od značky Jessica - jeden barevný lak, podlak a nadlak. Rozhodně na ně můžete očekávat recenzi :).


Na Aliexpressu jsem si objednala řasenku. Dorazila po 3 týdnech a stála necelé 3 dolary. Má krásné kočičkové balení a štěteček mi velmi vyhovuje. Obecně mám řasenky z Číny hrozně ráda, mají takové jiné složení, snadno se nanáší a dobře odličují.


Z Aliexpressu mi také dorazila nová peněženka. Stála 7,68 dolaru (tedy necelých 200 Kč). Je v kombinaci černé a růžové barvy, v nabídce je ale barevných kombinací víc... Má mnoho různých kapsiček, jak jsem ale zjistila, když zaplním všechny kapsičky tak jak bych potřebovala, tak nejde peněženka zapnout :D


Na konci měsíce jsem ještě zaběhla do DM drogerie a v akci koupila všemi vychvalované 16 hodinové barvy na rty. Jedna stála 189 Kč. Chtěla jsem odstín 6, který ale bohužel měli ve všech prodejnách, které jsem navštívila vyprodaný. Tak jsem nakonec vzala dva odstíny - č. 1 a č. 3. Rtěnky opravdu drží výborně, i když 16 hodin bez oprav určitě nedají... Ale rozhodně stojí za to...


Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Mám ráda téma nové úlovky:), inspirují mě k novým nákupům..jako např. ta super kabelka..už ji mám v jiné barvě..takže opět díky za tip..už jinou nenosím.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta kočičí řasenka je super..nikdy jsem žádnou takovou podobnou neviděla..

    OdpovědětVymazat
  3. Peněženka je skvělá!!!!!!!!!!!!!!! netradiční, neotřepaná, elegantní..,dokonalá.....ale pozor na zloděje...bude terčem...

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.