čtvrtek 16. dubna 2015

Sally Hansen gellaky - recenze

Gelové laky nejsou ničím novým, ale tyto gelové laky jsou určené k použití BEZ UV lampy, což je obrovskou výhodou... Jaké jsou? :)




Mám tři různé odstíny, světlonce růžový, oranžový a fialový. K použití těchto laků je nutné mít také speciální topcoat určený přímo k těmto lakům. Topcoat je v černé lahvičce s bílým víčkem, tak se nenechte zmást a nespleťte si ho s černým lakem.


Použití je jednoduché. Nehty klasicky nalakujete dvěma tenoučkými vrstvami barevného laku a po zaschnutí ještě vrstvou speciálního topcoatu.

Všechny odstíny mají stejné vlastnosti. Laku je v lahvičce hned 14,7 ml. Konzistence je hustší než mají klasické laky, ale lakují se dobře. Všechny mé odstíny jsou ve dvou vrstvách plně krycí. Štěteček je plochý a poměrně široký, což já osobně nemám příliš v oblibě...


S čím mám ale opravdu problém je tento topcoat. Ten je opravdu hrozný a barvu hodně poškodí a jakoby setře z nehtu a to ikdyž necháte barevný lak dlouho zasychat. Navíc laky na nehtech nechtějí moc ztvrdnout a snadno se tak poškodí. Nalakované nehty se k sobě "lepí" i půl hodiny po lakování... Takže v tomto ohledu jsem s nimi velmi nespokojená.

Když už vám ale zaschnou a ztvrdnou, tak výdrž mají docela slušnou. Co mě ale mile překvapilo je odlakování, laky jdou dolů doslova samy :D

Pinky Rings
Tento odstín je můj nejoblíbenější. Krásná jemná růžová. Já tomuto odstínu říkám "žvýkačkový" :D.




Electra - cute
Ačkoliv to v lahvičce nevypadá, tak tento lak je zářivě oranžový. Je to opravdu výrazný, nepřehlédnutelný odstín. Kamarádka o něm prohlásila, že je halloweenský :)





Hunger Flames
Toto je v mé trojici jediný zástupce metalických laků. Je to opravdu velmi krásná metalická fialová/tmavě růžová (každý tento odstín vnímá trochu jinak :)).





Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Ta fialová je husta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fialový je nejlepší. Já mám taky růžový, ale trošku tmavší než máš ty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, barvy jsou hodně syté...výborně se lesknou, libí se mi úplně všechny ty barvy, včetně té růžové...září a mají jiskru.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny barvičky jsou úžasné a na nehtech vypadají opravdu super.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.