neděle 12. dubna 2015

Nail art - tutorial

Přeji příjemnou neděli a dnes pro vás mám kreslený design.


Použila jsem měňavý zlato-zelený lak (Jessica - Iridescent eye), měňavý zlato-zeleno-fialový lak (Rival de Loop - Magic dream) a černý zdobící lak (Jordana - Black mark).

Všechny nehty nejprve nalakujeme zlato-zeleným lakem. Já jsem pro maximální spokojenost použila tři vrstvy :)


Až lak zaschne, na ukazováček a prsteníček použijeme zlato-zeleno-fialový lak od Rivalu :). Lakem vykreslíme takovou vlnu od jedné strany k druhé a na každém nehtu vždy zrcadlově k sobě viz foto.


Nyní si vezmeme černý zdobící lak (lak s tenkým štětečkem). Pokud ho nemáte a nechcete si ho kupovat, je skvělým řešením si také koupit tenký zdobící štěteček, který pak můžete použít k jakémukoliv laku. Černým lakem obtáhneme okraj vlny a přes třpytivý zlato-zeleno-fialový lak uděláme ještě další černé proužky.


Poté ozdobíme ještě prsteníček, na který už použijeme pouze černý lak a uděláme oblouček jako při kreslení francie a poté od tohoto obloučku tři čáry směrem ven.


Necháme velmi dobře proschnout a poté opatrně přetřeme topcoatem.



Použité laky:
Jessica - Iridescent eye
Rival de Loop - Magic dream
Jordana - Black mark

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Tak to je skutečný skvost...a originalita..jedním slovem nádhera !!!! To chce moc šikovné ručičky......

    OdpovědětVymazat
  2. Je to až neuvěřitelné...kde bereš tak úžasné nápady? Mám ráda Tvůj blog a těším se na novinky a není jich málo...nikdy mě nezklamal...díky za to, Jani.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.