sobota 23. května 2015

Recenze - nálepky na nehty

Takže dnes tu pro vás mám recenzi na "celonehtové" nálepky, které jsem si koupila na ebay.



Podobné nálepky na nehty jsem nikdy dřív neměla, tak jsem úplně nevěděla, co čekat, jak to půjde použít na mé nehty, které jsou hodně zahnuté jak do šířky, tak i do délky... Byla jsem zvědavá samozřejmě i na výdrž...


Použití je jednoduché. Balíček obsahuje 14 nálepek. Vyberte vhodnou velikost pro každý jednotlivý nehet.


Vybranou velikost odstřihneme z archu a sundáme vrchní průsvitnou folii.


Poté pinzetou odlepíme nálepku a opatrně ji přilepíme na nehet. Pořádně uhladíme. Zde právě nastal problém s mým tvarem nehtů, utvořilo se mi hodně ohybů na nálepkách a výsledek nebyl hladký. Poté přetřeme topcoatem, já zvolila gelový topcoat, abych vyrovnala povrchové nerovnosti. Po přetření topcoatem se ale okraje nálepky zvlnily...


Nebýt zvlněných okrajů nálepek, byl by výsledek moc pěkný.


Co se výdrže týká, byla jsem velmi mile překvapena! Nehty jsem si udělala v neděli a sundávala je ve čtvrtek a vypadaly stále úplně stejně. Ikdyž byly okraje zvlněné, tak se neodlepovaly...


Sundávání může být trochu problém... Dle návodu by se ruce měly ponořit do horké vody a poté nálepky odlepit... Nálepky sice odlepíte, ale i s vrchní vrstvičkou nehtu, což není úplně ideální :-/

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Nálepky jsou pěkné, ale jak říkáš..je vidět, že jsou to nálepky. Každopádně hezký výsledek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nálepky vypadají velice zajímavě :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.