pondělí 25. května 2015

Nail art tutorial

Dnes opět jeden jednoduchý a rychlý nail art a to bych to snad už ani nebyla já, kdybych nepoužila puntíky :D




K vytvoření tohoto nail artu jsem použila čtyři laky v ladících odstínech a puntíkovač.


Nehty nalakujeme dvěma vrstvami laku, vždy na každý nehet jinou barvu + na palec jsem použila stejnou jako na malíček...


Na ukazováček uděláme světlé puntíčky dvou různých velikostí. Použijeme stejný lak jako na prsteníček. A naopak na prsteníčku uděláme tmavé puntíky stejným lakem jaký jsme použili na ukazováček. Necháme zaschnout a hladké nehty (palec, ukazováček a malíček) přetřeme topcoatem. Pískové laky necháme bez topcoatu hrubé...




Použité laky:
China Glaze - Hopeful
Gabriella Salvete - Brown sugar
Gabriella Salvete - Eleganza
Anne & Florio - Y94

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Pekne, ale ja bych tak dlouhe nehty asi mit nemohla :D.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle nailart se mi moc líbí - puntíky mám ráda. Docela jsi mě inspirovala k tomu, abych zase po dlouhé době vytáhla Brown sugar od GS. Nepoužila jsem ho už snad věky.

    Maru Soutěž o Kupkosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi půvabné a působivé, opět skvěle sladěné.a vkusné......na slavnostní příležitosti..bezva další inspirace.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.