úterý 20. září 2016

Po dlouhé době

Zdravím Vás všechny po dlouhé době a rovnou Vás zvu na počtení u kávičky.

Přiznávám dobrovolně a bez mučení, na lakování nehtů jsem posledních pár měsíců opravdu neměla čas a sama za sebe jsem se mnohdy styděla, když jsem vyrazila ven s oloupanými nehty (pevně doufám, že vy něco takového neznáte)... A jako obvykle v tom byl samozřejmě muž :D. Néé dělám si samozřejmě srandu. Tak co jsem vlastně dělala?




Každopádně za tu dobu se mnohé stalo, navštívila jsem Primark v Drážďanech, kam jsem sama vyrazila poprvé na nákupy. Primark jsem znala z Rakouska, takže jsem měla určitou představu, ale to, co na mě čekalo v Drážďanech mi vyrazilo dech. Nejen že je všude sousta obchodů a člověk neví co dřív, kam jít a kde je to ztráta času a co si koupit a co ne... Ale i samotný Primark je tam obrovský, absolutně jsem se v něm ztrácela a neměla jsem představu, kde už jsem byla a kde ještě ne, který stojan už jsem prozkoumala a u kterého stojím poprvé...
Každopádně jsem se držela při zemi a nakoupila jsem jen to nejnutnější. Celý níže zobrazený nákup mě vyšel v přepočtu na cca 2000 Kč. Nákup ještě před letními výprodeji v červenci.


Jak si můžete všimnout, koupila jsem si dost oblečků na sport... Mimo to jsem teď v září koupila ještě nové boty na běhání - Nike za 999Kč - v Letňanech...


Nemůžu říct, že bych běhala, ale spíš říkám, že se o to snažím a určitě si o tom ještě něco počtete a možná už velmi brzy :)...

A z trochu jiného soudku, tento rok jsem začala "zahradničit". Udělala jsem si malý záhonek a zasadila mrkve, ředkvičky, kedlubny, červenou řepu, hrášek, rajčata a papriky :) a docela se vydařily.




Teď už vím, co u mě na zahrádce roste a čemu se tu nedaří, takže se těším na příští jaro s další výsadbou a plánuju i pár kytiček.

Také jsem poprvé dělala višňovou dřeň a broskvovou marmeládu :)

                                                                                                

Každopádně zpět k blogu. Stále nemám k dispozici PC, takže moje možnosti jsou značně omezené, ale i tak už mám pro Vás připraveno několik článků na příští dny a týdny.

Takže Vás čekají pravidelné nail art návody a to každou sobotu ráno, tak abyste měly čas je prozkoumat a případně hned v neděli vyzkoušet.
Během týdne pak další články ať už s tipy na nákupy, s recenzemi na různé produkty a nebo s mými příběhy ze života.

Hezký den,
Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.