čtvrtek 29. října 2015

Gabriella Salvete - Stars enamel

Zdravím,
vím, že kolekce Stars enamel není žádnou novinkou, ale já je prostě nepřestávám milovat a už mám 6 kousků. Takže pokud někdo náhodou ještě váhá, tak zde jsou ukázky tří z těchto laků a za týden budou další tři :). A na závěr také rada jak snadno tyto laky odlakovat...




Laky z kolekce Stars enamel jsou krásné, zářivé, glitterové a pískové. Balení i štěteček mají klasický, jak je u Gabrielly Salvete zvykem. Já tuto značku řadím mezi nejlepší drogeriové laky a zrovna tahle kolekce je moje nejoblíbenější :).

Laky se snadno lakují a ani po několika měsících nehoustnou, jak se tomu může u podobných laků stávat. Schnou velmi rychle a výdrž mají opravdu perfektní, což je jednou z hlavních výhod těchto laků. Ve dvou vrstvách jsou všechny odstíny 100% krycí.

V nabídce je celá řada odstínů a já mám momentálně 6 barviček, přičemž 2 mám už přes rok... Dostupné jsou stále běžně v drogeriích a často bývají v akci.

AZZURRO 08






Na slunci

Na slunci

BLU IMPERIALE 14







INTENSE CORAL 03






A na závěr připomínám, že tyto laky nejlépe odlakujete alobalovou metodou, na kterou jsem Vám už psala návod v tomto článku.


A za týden další tři odstíny :)

Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Krásné odstíny :) přiznám se, že jsem od Gabrielly Salvete ještě žádné laky nezkoušela, ale mám to v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uplne nadherne odstiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné odstíny, pískové laky mám velmi ráda :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle kratší nehty ti určitě o 100% víc sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.