čtvrtek 8. října 2015

China Glaze - Cabin Fever, Change Your Altitude z nové kolekce The Great Outdoors

Zdravím!
Pokud jste viděli mé zářiové úlovky, tak víte, že jsem si na konci září koupila dva laky od mé nejoblíbenější značky China Glaze z nové kolekce The Great Outdoors.



China Glaze - Cabin Fever
Tento lak mě zaujal hned na první pohled a věděla jsem, že prostě musí být můj... Je to typická barva pro podzimní krajinu. Barva je měňavá, převážně do teplé jantarově zlaté, s odlesky do růžova a hněda. Efekt je opravdu hodně výrazný a záleží na úhlu pohledu. Pro dokonalou kryvost doporučuju dvě vrstvy.











China Glaze - Change Your Altitude
Tento odstín je na rozdíl od předchozího klasický, krémový. Určitě nezaujme na první pohled, ale po šedé jsem dlouho pokukovala, protože je to skvělá barva pro základ nail artů a tento šedý odstín je i příznivý k mé bledé pleti. Takže pokud máte světlou pokožku a chcete šedý lak na nehty, rozhodně doporučuju tento.

Já tomuto odstínu říkám "sloní šedá" :)). Lak je krásně krycí i v jedné silnější vrstvě, nebo ve dvou slaboučkých.









Oba laky určitě brzy uvidíte i v nějakých nail artech :)

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Líbí se mi moc ten druhý, šedý :) a na Tvých krásných nehtech je boží.

    OdpovědětVymazat
  2. Oba dva jsou krasne
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Oba jsou krasne, ale na Tvych uzasnych nehtech bude krasny kazdy lak!:)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.