čtvrtek 1. října 2015

Zářijové úlovky

Zdravím!
Září je každoročně velmi plodné na úlovky, protože mám narozeniny a každoročně se také zúčastním dnů Marianne :)




Popravdě řečeno vůbec nevím, kde začít... Tak to asi vezmu od kosmetiky...

Od kamarádky jsem dostala další 4 nádherné laky Gabriella Salvete Stars enamel. Laky z téhle kolekce naprosto miluju, protože jsou dokonalé a tyto 4 odstíny jsou opravdu perfektní, už mám několik nápadů na zajímavé designy :)


Ve výprodeji jsem pořídila královsky modrý lak. Po tom jsem hodně toužila před rokem, ale nikde mě žádný nezaujal. Nyní byly ve výprodeji v Globusu, tak jsem neodolala :)


Jako dárek k nákupu ke mě zavítal také tento klasický fialový lak od značky Douglas. Na jeho kvalitu jsem velmi zvědavá.


Na konci měsíce jsem také nakoupila na modelaznehtu.cz 2 laky z nové kolekce od mé oblíbené značky China Glaze a také aceton, na ten se můžete těšit v nějakém nail artu a myslím, že už hodně brzy, ale pššššt :)


Velkou radost jsem si udělala také novým pudrem - od Sephory. Má střední až vysokou krycí schopnost, přirozené zmatnění a praktické balení. Běžná cena 410Kč.


Hodně zvědavá jsem také na Timotei Precious Oils - zkrášlující sprej na vlasy...


Před rokem jsem si pořídila pár štětců od Hakura. Nyní jsem svou sbírku rozšířila o pár dalších. Nakupovala jsem je v polském eshopu.


Vzhledem k tomu, že nemám vůbec žádnou černou kabelku, tak jsem si jednu malou pořídila... Je z CCC.


A z CCC také za mé nejoblíbenější, rozpadající se nude balerínky tahle náhrada. Na první pohled mě moc nezaujaly, ale na druhý jsem si je oblíbila. Nude základ a ve předu na špičkách děrování se zlatým podkladem.


Ze stejného obchodu také tyto kozačky. Takže až skončí příznivé počasí, tak nízké kozačky ve světlejším hnědém odstínu to jistí. Mají jen velmi nízký podpatek, takže jsou pohodlné a ranní dobíhání autobusu nebude problém. Jsou širší, tak se do nich krásně vleze i s džínama a podzimní počasí může řádit :)


Co se oblečení týká, nejvíce úspěšná jsem byla v H&M, odkud mám tenhle nádherný svetřík.


A také basic tmavě zelené tričko. Krásné do kombinace s výše uvedeným svetrem a nebo se spoustou jiných věcí. Hlavně já jsem podzimní typ, takže tyhle odstíny jsou pro mě ideál, ale v nabídce je i mnoho jiných barev a tričko stojí 129Kč. Mám odtamtud i basic tílka a zatím se zdají kvalitní - po praní se nezkroutily ani nezcvrkly a barvu také nezměnily...

A posledním kouskem z H&M jsou pletené šaty. Po těch jsem toužila hodně dlouho, nakonec jsem zvolila černé, ikdyž to není úplně můj odstín, ale jak to asi všechny znáte, pro postavu je to nejlepší barva :D. Mají nádherný volný rolák.


Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.