pondělí 12. října 2015

Rozpité puntíky

Zdravím!
Pokud sledujete moje úlovky, tak víte, že jsem si pořídila aceton... A právě tento design je můj první pokus s acetonem...




Potřebovat budeme podkladový šedý lak, tmavě vínový lak, aceton a tyčinky na čištění uší...

Nehty nalakujeme dvěma vrstvami šedého laku a necháme dobře zaschnout.


Do mističky si nalijeme trochu acetonu a na podložku kápneme vínový lak. Zkoušela jsem dva postupy a oba mi fungovaly stejně - buď vatovou tyčinku nejprve namočit do acetonu a poté do laku na nehty nebo obráceně... Následně jen tyčinkou děláte puntíky na nehty... Pokud chcete zdobení více "roztéct" opět namočte do acetonu...


Nakonec přelakovat topcoatem a je hotovo :)



Použité laky:
China Glaze - Change Your Altitude
China Glaze - Merry Berry

Přeji krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Velmi pekna manikura :-), takyto sposob zdobenia som este nevidela :-)
    http://lavanduladiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekna manikura :-), takyto sposob zdobenia som este nevidela :-)
    http://lavanduladiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc hezky! Ten šedý lak je moc hezký odstín :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna barevna kombinace, super napad. Diky za inspiraci!!

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.