čtvrtek 22. října 2015

Na fialové vlně - China Glaze x Douglas

Zdravím a zvu všechny, kteří právě zatoužili po fialové :). Mám tu recenzi na dva fialové laky. Jeden od značky Douglas a druhý od značky China Glaze...




Fialová je moje nejoblíbenější barva, ale bohužel je to zároveň i barva, která mi vůbec nesluší... Tak si ji dopřávám kolem sebe a na nehtech ji mám spíš jen výjimečně...

Pro začátek hned srovnání obou barev vedle sebe. Ač se v lahvičce můžou zdát téměř stejné, na nehtech je rozdíl velmi viditelný - ukazováček a prsteníček je China Glaze, prostředníček a malíček Douglas.


Douglas - 7 Lilita
Laky od Douglase jsem okukovala hodně dlouho, v nabídce mají opravdu slušnou škálu barev, takže si vybere každý. Laky jsou k dostání v prodejnách Douglas za 129Kč. Nyní se ke mě dostal můj první kousek a to ve fialové barvičce.


Balení je opravdu malinké, pouhých 5ml. Vzhledem k tomu je i velmi krátký štěteček. Který k tomu že je krátký je dost široký. Lakuje se s ním opravdu špatně, špatně se drží a pokud máte užší nehty jako já, tak se štětečkem lak opravdu špatně nanáší...

Odstín je to klasický tmavší fialový, oproti tomu od China Glaze je barva výraznější. Potřeba jsou ale minimálně dvě vrstvy, protože lak hůře kryje.


Lak dobře schne, což velmi oceňuji. Horší je to ale s výdrží, již následující den se mi ošoupaly špičky nehtů, což se mi u mnoha laků tak brzy nestává...


China Glaze - All Aboard
Tento lak mám už delší dobu a oproti tomu od Douglasu jde ke mně odstín o něco lépe. Barva není zářivá, ale naopak jakoby zašedlá, krémová.


Zmiňovala jsem to už několikrát, ale musím znovu, laky China Glaze jsou moje nejoblíbenější a je k tomu důvod - jsou prostě skvělé :D. Lak má kvalitní užší štěteček, se kterým se nehet krásně vykreslí, navíc velké 14ml balení, takže dlouho vydrží. K mání jsou na modelaznehtu.cz za běžnou cenu 150Kč, starší kolekce levněji.


Tento odstín je krásně krémový a plně krycí už v jedné vrstvě. Vůbec nepruhuje. Schnutí je velmi dobré, jak je u této značky zvykem. Výdrž má také dobrou, mnohem lepší než výše zmíněný lak.




No pro mě je vítěz jasný...

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Oba laky se mi moc líbí! Škoda toho Douglasu, té výdrže. A máš krásné nehty.

    OdpovědětVymazat
  2. Odstinove jsou pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.