čtvrtek 15. října 2015

Moje září

Zdravím, dnes poprvé přináším fotoreport svého měsíce září, fotky toho, co jsem podnikala a co jsem viděla :). Snad se Vám bude líbit.




Září je můj oblíbený měsíc, končí letní parna a začíná podzim - mé nejoblíbenější roční období. Je to zvláštní, ale září jsem měla ráda i jako školou povinná (i když do školy se mi vůbec nechtělo...) :)

Každopádně tento rok září hrozně rychle uteklo a bylo dost hektické... Ale i tak jsem nezapomněla na pohodový den volna s holčičí problematikou - lakování, pleťová maska, péče o vlasy, lenošení atd... :)


A ta pohodová atmosféra zlákala i Lilinku k lenošení


Podnikla jsem malý výlet :). S kolegy jsme vyrazili na chalupu.


Jinak jsem v září užívala nákupy a celkově spoustu nových věcí, protože jsem se zúčastnila každoročně dnů Marianne a mám narozeniny...


Nakonec jsem se konečně rozhodla udělat i dobrý skutek a darovala jsem plazmu. V plánu jsem to měla už hodně dlouho, ale k realizaci došlo až v září a jsem za to opravdu moc ráda :)


No a samozřejmě jsem si i lehce pochutnávala :D, nějaké ty drinky, ale i plody ze zahrádky, například tohle nádherné jablko :)


Ke konci září jsem využila krásné slunné počasí k dalším výletům - Český Šternberk a Jemniště.


No a samozřejmě jsem lakovala, lakovala a lakovala :D


Užívejte poslední slunné dny.

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Máš úžasné nehty a umíš moc pěkně lakovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, dlouho jsem zde nebyla, ale moc ráda se vracím....zářivé a perfektně upravené nehty pohladí na duší a rozveselí oči...
    S podzimem přichází smutek i radost....a ta radost je zde
    Alex

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.