čtvrtek 19. února 2015

Catrice crush - Oyster & Champagne

Musím se přiznat, že tuto recenzi mám připravenou už hooodně dlouho a vůbec nevím proč jsem s ní stále tak otálela. 




Lak mě v obchodě zaujal na první pohled. Je to nádherná luxusní barvička kombinující drobné zlaté a větší růžové třpytky, což je moje hodně oblíbená kombinace.


Přestože je lak pískový a se třpytkami, tak se odlakovává celkem slušně, což mě překvapilo. Výdrž je výborná, lak se neloupe, ale je dobré ho přetřít topcoatem, aby se neodřel.

Štěteček je plochý a trochu širší, pracuje se s ním velmi dobře, i když je nezvykle hodně měkký :).

Na všech fotografiích v této recenzi mám dvě vrstvy a je vidět, že lak není dokonale krycí. Pro lepší krycí schopnost je nutné dát tři vrstvy. Lak jste mohli vidět např. i v tomto mém nail artu, kde jsem použila právě 3 vrstvy laku pro plné krytí.





Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Velice něžné, takové slavnostní...moooc se mi líbí

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.