pátek 13. února 2015

Manufaktura Výživný krém na ruce Grep & Pomeranč - recenze

Sehnat kvalitní krém na ruce, který by splňoval veškeré mé požadavky není snadné... Jaký je tento krémík od Manufaktury? Naprosto dokonalý!




Abych byla s krémem na ruce spokojená, musí hodně dobře hydratovat, zjemňovat, rychle se vsakovat a hlavně náááádherně vonět. A v ideálním případě by mě neměl zruinovat :))

Značku Manufaktura jsem si velice oblíbila před Vánoci a kromě tohoto krému už jsem tam pořídila několik dalších "patlátek" :)). Pokud jste někdy do tohoto obchůdku zašli, tak víte, že je tam spooousta nádherných voňavých věciček v krásných obalech a navíc všechny krémy můžete přímo vyzkoušet, protože tam mají testery. Ikdyž jsou obchůdky velmi malé, tak je tam velmi příjemná a přátelská atmosféra, takže se nemusíte bát tam vejít, ikdyž tam zrovna nikdo nebude a věřte, že se tam ze začátku budete cítit jako Alenka v říši divů, protože objevíte tolik úžasných věcí a tolik možností, že nebudete vědět, co chcete dřív :))

Pro mě je také velmi sympatické, že Manufaktura je česká kosmetika, která se vyrábí z přírodních ingrediencí a své produkty netestuje na zvířatech...

Výživný krém na ruce Grep & Pomeranč

Tento výživný krém na ruce od Manufaktury mám z řady Grep & Pomeranč. Vůně je to opravdu nádherná, pomerančová, a je krásně cítit z rukou i po hodině :))...

Složení a popis výrobku na zadní straně obalu

Krém má lehkou konzistenci, takže se snadno se roztírá a velmi dobře se vsakuje. Krém není mastný a ikdyž máte chvíli po použití pocit, že máte ruce obalené v nějakém ochranném obalu, tak můžete klidně zase začít pracovat a šahat na všechno, co zrovna potřebujete, aniž byste se museli bát, že budou všude mastné otisky prstů :)...


Díky bambuckému máslu hydratuje velmi dobře, tedy pokud jde o běžnou potřebu sušší kůže (já ho používám teď přes zimu, kdy je kůže obecně sušší a stačí mi naprosto dokonale). Pokožka je po něm krásně provoněná a hebká a díky glycerinu je jakoby zabalená v ochranném kabátku :).

Musím přiznat, že jsem se zamilovala! Je to doposud nejlepší krém na ruce, jaký jsem kdy vyzkoušela! Takže já maximálně doporučuju a určitě chci vyzkoušet i další krémy na ruce od Manufaktury...

K sehnání je v prodejnách Manufaktury, nebo na jejich stránkách :)
Cena: 149 Kč

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Porvrzuji...vše od Manufaktury je především nádherně voňavé..nedráždivé.,naprosto přírodní a cenově dostupné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen reaguji na Alex...
    Kosmetika není naprosto přírodní, obsahuje konzervanty a ač Manufaktura hlásí, že všechny přípravky jsou bez parabenů, v několika málo jejich přípravcích je:-( Takže moje prvotní nadšení opadlo.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.