pondělí 16. února 2015

V závoji krajky - nail art

Jemný a velmi elegantní nail art v krajkovém závoji :)



Pokud si vzpomínáte, pořídila jsem si destičku od Born Pretty store s motivem krajek pro celé nehty... No a nyní jsem ji konečně použila na nehty...

Zvolila jsem luxusní kombinaci jemně zlatého podkladu a černé krajky.


Nejprve celé nehty nalakujeme dvěma vrstvami zlatého laku. Necháme pořádně proschnout.


Nyní přijde na řadu klasické razítkování. Destičku mám z Born pretty store - BP - 02. Destičku a razítko očistíme odlakovačem a na zvolený motiv kápneme razítkovací lak. Stěrkou setřeme a pomocí razítka přeneseme na nehet. Dbáme na to, aby nám motiv vyšel krásně přes celý nehet.


Opatrně přetřeme top coatem a máme hotovo :)



Použité laky:
Max Factor - 01 Ivory
Essence stampy polish - stamp me! black

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Je toho zde fakt mnoho nového , ale toto zde ještě nebylo...překvapují mě stále nové nápady, které zde nacházím..děkuji

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.