středa 19. října 2016

Night run

Registrovat se na běžecký závod pro mě bylo značnou motivací k běhu a mým cílem bylo doběhnout do cíle a neumřít po trase :D. A přežila jsem - takže vy to zvládnete taky

zdroj: facebook Night run



Registrovala jsem se asi 3 týdny před startem a říkala si, že když vím, že poběžím, tak prostě budu trénovat, abych nebyla ze všech nejhorší :).

Startovné na 5km trasu bylo tuším 500Kč a za to byl balíček nabitý spoustou věcí. Kromě spousty vzorků, časopisu a batůžku zde bylo samozřejmě startovní číslo, čip na botu, náramek a růžový univerzální tunel (na krk, jako čelenka/šátek na hlavu atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o noční běh, je nutné mít s sebou i čelovku. Každopádně můj outfit (jak jinak) byl celý sladěný do růžovo/šedé variace a vyběhla jsem rovnou i v nových botách, ve kterých jsem samozřejmě už předtím byla párkrát běhat, abych věděla, zda budou pohodlné. Když máte pocit, že vám to sluší, hned běžíte s větším nadšením :))


Vzhledem k tomu, že jsem si startovní balíček vyzvedla den předem, tak jsem na akci dorazila až necelou hodinku před startem. Na akci bylo samozřejmě mnoho různých stánků a také doprovodný program.



Před startem byla ještě rozcvička s Hankou Kynychovou, které jsem se s nadšením zúčastnila a už po pár minutách jsem měla pocit, že do cíle snad nedoběhnu, protože to byla vážně zabíračka :D. Opravdu nás pořádně zahřála.


Pak už jen připevnit startovní číslo a čip na botu. Čip vám změří reálný čas, kdy jste proběhli startem a nakonec i cílem. A co je úžasné, asi půl hodiny po doběhu mi hned na mobil přišel můj čas (ne ten reálný, ten se poté dozvíte z internetu, ale ten od výstřelu do proběhnutí cílem). Na fotografii níž vidíte, kde až jsem stála na startu a i tak byl rozdíl od reálného času asi 20 vteřin, takže se nemusíte bát, když budete až vzadu...


Jak říkám, nejsem žádný extra běžec, chvíli jsem běžela, chvíli šla, ostatní mě předbíhali, občas jsem někoho předběhla já. Na startu nás bylo téměř 800, což na 5km trase je opravdu dost, takže jsem stále byla v davu dalších lidí. Běží se v noci za tmy, mnoho úseků je osvětlených jen čelovkami závodníků. Během trasy je vidět nádherně osvětlená Praha a člověk si tak závod opravdu užívá.

Po trase je zdarma i pití, čehož jsem opravdu ráda využila, protože jsem umírala žízní a hned se běželo dál. Nohy mě bolely jako nikdy, běžela jsem jako o život a dosáhla tak svého naprosto rekordního času - 5km za 33min. 50s. a skončila jsem cca jako  prostřední :)

A v cíli každý účastník dostal zdarma nealkoholické ochucené pivo a tuhle nádhernou kovovou medaili :). Myslím, že si ji vystavím, abych ji měla každý den na očích a mohla si říct "Jo, jsem dobrá, neseděla jsem doma na zadku a zvládla jsem to!!".


Je to super pocit, mít medaili :))

Hezký den, Vaše J.

1 komentář:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.