čtvrtek 4. prosince 2014

Nové destičky z Bornprettystore

Neodolala jsem a koupila jsem si dvě nové destičky na razítkování opět ze zahraničí.




Tyto destičky jsou z Born pretty store a běžná cena každé této destičky je 2,99 dolaru.

Kupovala jsem je hlavně proto, že motivy na těchto destičkách jsou velké a tudíž jsou super i pro dlouhé nehty! Což mnoho jiných destiček nesplňuje. Na výběr je mnoho zajímavých motivů, které jsou prostě hezky udělané, originální, vůbec jsem nevěděla jaké destičky si vybrat :))

Já jsem je kupovala v akci, kdy je měli za 0,99 dolaru a poštovné mají zdarma. V současné době mají akce často, takže určitě sledujte jejich stránky. Pro použití destičky je nutno nejprve odlepit modrou folii! Nezapomeňte na to.


BP - 02 krajky :)
Tahle destička byla moje láska na první pohled :), tu jsem prostě musela mít! Jsou zde tři velké motivy krajek, vzhledem k velikosti není problém umístit na celý nehet. K tomu jsou zde tři úzké krajky, na které se hodně těšim, protože s těma se mi bude skvěle pracovat :)

Rozměry motivů:
Vpravo nahoře
- nejkratší krajka 1,7 cm
- nejdelší krajka 2,4 cm

Ostatní krajky
- jsou to tři čtvrtky kruhu a po rovných stranách má každá 2,5 x 2,5 cm


BP - 19 listy
Tahle destička obsahuje 4 větší motivy, které také vyjdou i na delší nehty a k tomu 5 malých motivů. Super výhodou téhle destičky je, že jsou tam motivy, které se hodí nejen na podzimní nail arty, ale i na jarní a letní a s tím prostředním kulatým si poradím i v zimně :)

Rozměry motivů:
Motivy přes celý nehet (motivy nahoře, dole, vpravo a vlevo)
- 2 x 1,5 cm

Vpravo nahoře - dva lístky
- větší cca 1 x 0,9 cm
- menší cca 0,5 x 0,4 cm

Vpravo dole
- 1 x 0,5 cm

Uprostřed - kolečko
- 1,1 x 1,1 cm

Vlevo nahoře
- 1 x 0,7 cm


Hodnocení kvality
Obě destičky jsou velmi kvalitní! Motiv je hezky udělaný a hluboký, takže po nanesení na nehet je krásně výrazný a detailní. Jsem velmi spokojená a rozhodně můžu doporučit :)

Někdy asi až po Vánocích je rozhodně budu muset použít na nějaký pěkný nail art, nápadů už je hodně :)

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.