čtvrtek 18. prosince 2014

Professionail laky na nehty

V úlovcích z listopadu jste již mohli vidět můj nákup laků na nehty od značky Professionail. Nyní se na ně podíváme blíž :)



O této značce jsem dřív nikdy neslyšela, ale okamžitě mě nadchla nabídka barev. Hlavně ty nádherně vypadající jemné světlé barvy v různých odstínech mě velmi zaujaly, i když jsem nakonec žádnou z nich nevzala, což budu muset napravit :)


Laky na nehty mají převážně ve velkém balení 15ml, v nabídce je ale i menší 9ml balení. Já jsem zvolila jeden klasický lak velký, jeden malý a jeden lak z kolekce Baroque. V tomto eshopu jsem zakoupila i razítkovací lak od značky Konad, který zde mají za skvělou cenu a na který bude recenze samostatně, dnes se zaměřím přímo na značku Professionail.

Professionail colour - 62 - tmavě zelená
Přiznám se, že tmavě zelenou jsem si brala hlavně kvůli vánočním designům :D.

V eshopu vypadá takto...
Fotografie z eshopu

Ve skutečnosti barevně ale vůbec neodpovídá obrázku na stránkách eshopu. V reálu je opravdu hoooodně tmavě zelený, až do černa.


Štěteček je užší, což mi skvěle vyhovuje. Má krásnou konzistenci a neztéká z nehtů, dobře se roztírá a nepruhuje. Schnutí je také celkem dobré, ale trvá déle než dokonale ztvrdne, takže použití topcoatu je nutností.


Na fotografiích jsem použila dvě vrstvy a v těchto dvou vrstvách je krásně krycí.


Hodně špatně se ale odlakovává a po dloooouhém odlakovávání jsem měla zelenou opravdu všude a nešla dolů :D


Professionail colour - Baroque 84 - oranžová
Taková krásná podzimní barvička :), která už ve skutečnosti odpovídá fotografiím z eshopu...


Laky Baroque mají stejné balení jako ty klasické. Lahvička má 15ml.


Jedná se o třpytivou oranžovou se shimmerem do zlata a zároveň má takový lehký nádech do růžova... Je to krásná a zajímavá barva.


Opět stejný štěteček...


Professionail colour - Mini - 45 béžová
V nabídce je i menší - 9ml verze laků a v této verzi jsem si zvolila lak č. 45, což je takový třpytivý béžový lak.


Tento lak mě docela zklamal... Z obrázku v eshopu jsem čekala spíš hnědý lak, ne světlonce béžový.

fotografie z eshopu

Na nehtech mám tři vrstvy a ani tak není krycí a prosvítají mé nehty... Jinak schnutí a výdrž jsou stejné.


Štěteček je stejný jako u laků ve velkém balení...


Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Ahoj, když koukám, že jsi objednávala lak od Konadu, nedá mi to nedoporučit eshop nehtomania.cz, mají super razítkovací laky, který jsou s Konadem minimálně srovnatelné a za rozumnější peníz :). Taktéž i spoustu destiček a ostatních serepetiček, bez kterých se nehtomaniaci prostě neobejdou. Objednávám od nich často a nemůžu si je vynachválit. Jájis

    OdpovědětVymazat
  2. Laky Professionail colour jsem se chystala vyzkoušet, ale když vidím, jak dopadly Tvoje nehty po odlakování zeleného laku...asi se poohlédnu jinde...pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle dopadly jen po tom zeleném, ostatní se odlakovávaly úplně v pohodě a nebarvily :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.