úterý 2. prosince 2014

Listopadové úlovky

Tak tento článek bude hodně natřískaný, protože i když jsem neměla v plánu utrácet, tak jsem objednávala a nakupovala jako divá :-/




Takže začnu asi objednávkou z Professionail , který jsem dříve neznala a narazila jsem na něj v podstatě jen náhodou. Nakoupila jsem zde 4 laky - tři přímo od značky Professionail a jeden razítkovací od Konadu, který zde mají za super cenu. A jako dáreček k objednávce mi přišly růžové třpytky :)
Na všechny laky rozhodně můžete čekat recenze


Dalším přírůstkem do mé lakovací rodiny jsou tyto tři laky od Sally Hansen - dva barevné a jeden pečující 4v1. Na barevné už recenze byla a na pečující přijde někdy v budoucnu, až ho pořádně otestuju :)


V New Yorkeru jsem si pořídila tento nádherný kabát za 1500Kč. Protože mám "jen" slabý trenčkot a pak až péřovku, tak jsem potřebovala něco mezi. Jedinou vadou na kráse je (pro mně), že je černý :D, já černé nefandím, nemám jí ráda, protože ji nosí každý a je to hrozně depresivní ošklivá barva. Ale jinak ho měli jen světle šedý, který mi vůbec neslušel a ten střih je tak dokonalý, že jsem ho prostě musela mít :). Dělá nádhernou postavu, skryje široké boky a zdůrazní štíhlý pas :)


Jelikož je před Vánoci, tak opět každý den pálím svíčky a to samozřejmě ty nejvoňavější - Yankee Candle. Téměř všechny vánoční měli bohužel zrovna vyprodané, takže jsme na ovocné vlně :) a voní vážně skvěle, ikdyž po otevření balíčku to byl spíš bolehlav smíchaný všemi druhy vůní, tak při pálení jedné se samozřejmě nádherně rozvoní a opravdu už po chvilce provoní celý byt, což v mém případě znamená za půl hodinky :), pak už je vůně hodně silná. Takže na provonění vážně perfektní a tu vanilkovou a medovou si schovávám na Vánoce, ať to tu voní sladkostma :))


Teď o víkendu jsem zavítala i na Černý most do sportu a koupila si v akci tuto lyžařskou bundu. Po slevě za 1199Kč. Budu si na ní ale muset počkat do Vánoc, protože na mě bude čekat pod stromečkem jako dárek od mojí hodné maminky :)...


Jak jsem avizovala před měsícem, dorazili i další věci z ebaye, např. tento krásný náhrdelník, který se mi podařilo ukořistit v aukci a včetně poštovného byl za pouhých 39Kč :D


Z ebay jsem nyní obdržela také tuto tuniku, kterou jsem si pořídila na doma k legínám. Je to samozřejmě umělotina a je teda hodně slaboučká. Ale jinak je materiál příjemný... Včetně poštovného za 200Kč, ale dá se tam sehnat i levněji.


Koupila jsem si také tyto tři lahvičky. Jsou to prázdné lahvičky s rozprašovačem... Třeba na kytičky, nebo na lehké pokropení štětce před nanášením makeupu (aby zbytečně moc nevsakoval makeup) apod. :) Včetně poštovného za 22Kč.


Při různých nail artech je nezbytností i očištění laku z kůžičky okolo nehtu a k tomu jsem doposud používala korekční pero od Essence, ale protože už mi "dochází", tak jsem z ebay objednala novou sadu 5 per s náhradními hroty celkem za 51Kč.


Objednala jsem si také nálepky na francouzskou manikůru, protože s nimi je francie mnohem hezčí a preciznější :). Taktéž z ebay a prodává se po 10 balíčcích za 19Kč vč. poštovného.


Tento měsíc toho tedy bylo opravdu hodně, uf... Teď ještě koupit dárky k Vánocům, protože v tom nějak zaostávám a ještě žádné nemám a Vánoce jsou už za chviličku :-/...

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Krásné úlovky. Kabátek je moc hezký, především má super slušivý střih jak píšeš. Já sice nemám svíčky,ale vosky YC teď pálím pořád. Zrovna mi v aroma lampičce hoří ta Honey Glow a je naprosto fantastická :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Kabát je úžasný a to, že je černý bych brala spíš jako výhodu, bude se lehce kombinovat a takový univerzální kousek se neztratí :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.