neděle 30. listopadu 2014

Jednoduchý a elegantní nail art

Vzhledem k tomu, že jsem se dnes vrátila až teď, jsem si udělala jen jednoduché jednobarevné nehty a tak pro vás mám jeden nail art tutorial ze svého archivu. Tenkrát jsem potřebovala nějaký jemný nepříliš výrazný design a tento nail art je díky kombinaci jemného narůžovělého nude laku a černého laku velmi elegantní a zaujme.



Myslím, že tento nail art ani nepotřebuje návod, protože je velmi jednoduchý. Potřebovat budete kromě nadlaku a podlaku jen jemný světlý lak a černý lak. Pokud jste zvyklé pomáhat si k francii nálepkou, tak také nálepky a puntíkovač.


Nehty natřeme podlakem a světlým lakem. Já použila China Glaze - Hopefull. Jakmile lak dobře zaschne, uděláme černým dobře krycím lakem francii na všech nehtech. Já používám černý lak od Coloramy, který kryje v jedné vrstvě. Pokud potřebujete, můžete si s francií pomoci nálepkami, které seženete i v drogerii, nebo obloučky čmárnout od oka jako já.

Na podložku si kápneme černý lak a začneme dělat puntíky. Ve dvou řadách na palec a prsteníček. Po zaschnutí přetřeme top coatem a máme hotovo :)



Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Moc pěkný nailart! Moc se mi líbí ten podkladový lak od Chiny Glaze, tak světle růžová vypadá v kombinaci s černou skvěle. A jak ta CG kryje? Nepotřebuje moc vrstev?

    Maru Giveaway o sadu Konad Care

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna vrstva nestačí, já dávám vždy dvě takové trošku silnější vrstvy a pak kryje dobře, že nehty neprosvítají... Na to krytí já si docela potrpim, ikdyž tady u toho nail artu by to zrovna nevadilo :))

      Vymazat
  2. ja to stále hovorím, že aj čierna na nechtoch môže vyzerať elegantne! Veľmi krásne

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.