úterý 25. listopadu 2014

Maximální efekt, minimum námahy - 4. díl pískové laky

"Pískáče" seženete snadno i v drogerii, což je velká výhoda a není to jediná výhoda, kterou tyto laky nabízí. Mnohé z vás asi potěší i fakt, že mají větší výdrž oproti klasickým lakům. Takže za zkoušku rozhodně stojí.


Předem se omlouvám, že Vám nedám recenzi na pískový lak v klasické čisté barvě, protože tyto laky se mi moc nelíbí. Mnohem víc se mi líbí pískové laky se třpytkama, kde ten pískový efekt není tak patrný :)).

Pískové laky jsou na dotyk (i na pohled) hrubé, hrbolaté. A to je důvod proč se mi v klasických barvách nelíbí, občas to vypadá, jako by v laku byl bordel a nebyl to úplně úmysl :D...

Jak jsem již zmínila v úvodu, velkou výhodou je jejich větší výdrž na nehtu. Navíc když se vám kousek odloupne, tak můžete snadno dolakovat a není to vůbec znát. Samozřejmě odlakování je problém, proto doporučuju použít tuto metodu, se kterou je to hned.

Essence - Sparkle & Sand
V říjnu jsem během toulek drogerií našla tento "zázračný" lak od Essence. Je to top coat, který se natře na jakýkoliv barevný lak a vytvoří tak efekt pískového laku a zároveň dodá trochu stříbrných pidi třpytek. Na lahvičce je uvedeno, že funguje s jakýmkoliv barevným lakem od Essence, ale funguje samozřejmě zcela stejně i s laky jiných značek. Nehty pak vypadají jako pocukrované :). Recenzi na něj jste již u mě mohli číst zde.


Jordana Texture - 12 purple quartz
Krásný fialový třpytivý texturový lak od Jordany. Je ve velkém balení, v nabídce asi 6 barviček. Má skvělou výdrž, snadno se lakuje a dokonale kryje už v jedné vrstvě!

Jordana - Purple Quartz

Catrice - Oyster & Champagne
Nováček mezi mými laky. Kupovala jsem ho teď koncem října v drogerii Rossmann. Tento pískový lak má zlatý shimmer a růžové třpytky. Je to opravdu krásný a zajímavý lak. Na fotografii jsou dvě vrstvy.

Catrice - Oyster & Champagne

Gabriella Salvete Stars enamel - Brown sugar a Eleganza
Pravděpodobně nejznámější pískové laky, které v drogerii seženete. Mají je snad všude a často bývají v akci. V nabídce je více odstínů včetně těch bez třpytek, já (třpytkomilka) mám samozřejmě dva třpytivé...

Gabriella Salvete - Brown sugar; Eleganza

Brown Sugar je hodně světlonká růžová.
Eleganza je tmavší růžovo/hnědá s lehkými zlatavými odlesky.

Gabriella Salvete - Eleganza

China Glaze - Put a bow on it!
Tento pískový lak je z Vánoční kolekce pro rok 2013, ale je stále k sehnání. Já ho kupovala už před rokem na modelaznehtu.cz kde ho právě nyní můžete sehnat se slevou. Tento lak je v nádherné tmavší fialové barvě.

China Glaze - Put a Bow on it!
China Glaze - Put a Bow on it!

Krásný den, Vaše J.

4 komentáře:

  1. Mohu potvrdit..jeden pískový lak mám doma a lakovat nehty s tímto lakem je fakt pohoda.mají příjemnou konzistenci, dobře a jednodušše se nanáší..pro někoho jako jsem já prostě ideální:)..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten China Glaze je peckový! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.