čtvrtek 20. listopadu 2014

Vítězem soutěže se stává...

Do včerejší půlnoci jste mohli soutěžit o tři krásné ceny.




Všem moc děkuju za účast v soutěži a nebudu vás dlouze napínat :). Vy všechny, které jste mi napsaly i co se vám zde líbí/nelíbí děkuju dvojnásob a určitě na vás budu myslet u dalších článků.

Všechny soutěžní příspěvky jsem seřadila podle toho, jak mi sem přicházely (tedy první kdo napsal má číslo 1 a poslední soutěžící má číslo 8) a nechala jsem počítač vylosovat tři výherce :).


1. místo - balíček obsahující matný lak na nehty, náušničky, pěnové rozdělovače, a nálepky na francii a slevový poukaz na zboží značky Reidora
získává Jana K.
super jsou nail art tutorialy

Jana K.
kasparek1111111111@seznam.cz

2. a 3. místo - 20% slevový poukaz na zboží značky Reidora
získávají Jana D. a Romana Vaňková
Moc se mi líbí Tvoje nail airty, jsou velice nápadité a neokoukané :)
Jana D.
J.Dvouleta@seznam.cz

Ahoj blog je krásný, ráda si lakuji nehty, takže každý nail art je pro mě inspirace :)
romcavankova@seznam.cz

Všem výherkyním gratuluji a v co nejbližší době se vám ozvu na uvedené emaily!

Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. Jéééé, já mám radost :). Moc děkuji za výhru...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už mám doma nejen balíček s výhrou, ale i dvě super trička značky Reidora (ty mi ale přinese až Ježíšek :D) ... ještě jednou moooooooooc děkuju!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.