čtvrtek 27. listopadu 2014

Sally Hansen - Star Powder / Kook a mango.

Laky na nehty od Sally Hansen - Complete salon manicure by měly mít profesionální kvalitu a za tu cenu se to dá i očekávat. Jaký je můj názor na tyto dva odstíny a jak na nehtech vypadají?




Laky na nehty od Sally Hansen jsou hodně chválené a popravdě řečeno já vůbec nechápu proč... Cena je opravdu vysoká a za ty peníze se podle mě dají sehnat mnohem kvalitnější laky na nehty a to klidně i levnější. Co je na nich tedy dobré a co zlé?

Mám dva odstíny, Star Powder a Kook A Mango. Lahvička má 14,7 ml.


Sally Hansen - Star Powder 851
S lakem se dobře pracuje i když je takový tekutější, ale stále je to ještě v normě. Štěteček je plochý a širší, což já sice obvykle nemám příliš ráda, ale tento mi i tak vyhovuje, protože je po stranách hezky sestřižený a dobře se tak s ním lakuje i u měsíčku.


Jak je zvykem u těchto odstínů, tak lak není příliš dobře krycí. Na fotografii jsem použila 3 vrstvy a ani tak nekryje. Barva není úplně sněhobílá, ale spíš trochu teplejší odstín. Obsahuje drobný shimmer.

Co mi ale vadí je fakt, že lak dlouho schne a i po hodině schnutí se mi na nehtech poškodil... Další zásadní nevýhodou je výdrž. Špičky nehtů jsem měla už během jednoho dne ošoupané, na což já opravdu nejsem zvyklá, laky mi obvykle vydrží kolem 4 dní naprosto neporušené...




Sally Hansen - Kook A Mango 560
Tento lak má stejný štěteček jako ten předchozí. Má ale jinou konzistenci. Je hustší, pracuje se s ním také velmi dobře.


Fotky trochu zkreslují, tento lak není zářivě červený, jak by se mohlo zdát, je to teplý odstín oranžové. Na fotografiích jsem použila dvě vrstvy. Je to klasická krémová barva bez třpytek a perleti.

Stejně jako u předchozího ale velmi dlouho schne a výdrž je mizerná. Hned druhý den od nalakování se mi začal olupovat a ošoupaly se špičky nehtů.




Pro srovnání s mými jinými korálovými, červenými a vínovými barvami...


Takže já si prostě nemůžu pomoci ale v porovnání cena / výdrž / schnutí (moje tři nejdůležitější kritéria) je to katastrofa a rozhodně se dají sehnat lepší laky.

Jaký je váš názor na tyto laky?

Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Oba vyzerajú celkom fajn, no ja tieto veľké kvôli cene ignorujem. Ja nemám dobré skúsenosti s radom Diamond strength, naopak Xtreme Wear som veľmi spokojná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z řady Diamond strength mám jen glitrový topcoat, tak to se těžko hodnotí, ale Xtreme Wear bych chtěla někdy taky zkusit :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.