pátek 21. listopadu 2014

Essence nail art - Sparkle & sand, pískový topcoat

Tento můj pískový topcoat jsem už v pár článcích viděly a teď se mu podívám pořádně na zoubek :)




Jak už jsem zmínila, tento lak je vrchní lak, který dodá jemné stříbrné třpytečky a vytvoří z barevného laku pískový lak. Povrch nehtů je tedy hrubý.


Štěteček mi vyhovuje a s lakem se dobře pracuje. Konzistenci má tak akorát tekutou, takže zde není problém, že by byl při lakování ztvrdlý a tvořil hrudky. Naopak, roztírá se opravdu krásně a zároveň na nehtech rychle zaschne.


Lak jsem zkoušela v kombinaci s několika různými laky. Na lahvičce je uvedeno, že funguje s jakýmkoliv barevným lakem od značky Essence. Úplně stejně ale funguje i s jakýmkoliv jiným barevným lakem. :)

Na fotografii na lacích Jordana, Flormar a Tasha. Zde jsem lakovala až když byly barevné laky opravdu hodně dobře zaschlé (až následující den) a je vidět, že laky zůstaly hrubé hlavně na povrchu.

Zde přes růžový lak od Essence. Zde jsem lakovala hned po dolakování všech barevných laků, takže růžový lak nebyl ještě zcela ztuhlý a tak se pískový topcoat více "zažral" do barevného a proto není ten cukrový efekt tolik znatelný.

Tady je pro změnu tento pískový topcoat dán až po 4 dnech od lakování a navíc přes klasický gelový topcoat od Jordany. Výsledek je zcela stejný jako v případě lakování po dokonalém zaschnutí (na fotografii se třemi barvami laků).

Nehty vypadají jako pocukrované :). Lak je velmi kvalitní a na nehtech má dobrou výdrž. Na všech fotografiích jsem dala jednu slabou vrstvičku tohoto topcoatu a myslím, že je to tak akorát, takže v laku je dostatečné množství "písku" a třpytek.

Pokud nemáte rádi hrubé pískové nehty a přetřete tento lak ještě klasickým topcoatem, tak pískový efekt není tolik znatelný, ale lak má krásný hodně něžný třpyt.

Takže jestli patříte mezi milovníky pískových laků, tak vzhledem k tomu, že ho můžete použít na jakýkoliv lak, je to opravdu dobrá koupě a já můžu jedině doporučit :).

Krásný den, Vaše J.

7 komentářů:

  1. ááá další spokojený zákazník :))) já sem ho zatím zkoušela asi na 4 lacích, ale byla jsem moc spokojená :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jooo :))) já myslim, že s tim budou spokojený všichni, tam fakt neni co vytknout :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. a ve skutečnosti je ještě hezčí, ty pidi třpytečky mu dodávají šmrnc, ale na fotkách nejsou znát

      Vymazat
  3. Dlouho na něj koukám, ale asi si ho po Tvé recenzi koupím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky původně váhala, bála jsem se, že tam toho "písku" bude málo, ale vypadá fakt dobře :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.