středa 5. listopadu 2014

Mé ebay úlovky - říjen

Začátkem září jsem hodně objednávala na ebay a v průběhu října mi mé objednávečky postupně dorazily. A vzhledem k tomu, že se snad všechny týkají nehtů se s vámi musím podělit :).


Odkazy na prodejce, kde jsem já nakupovala berte pouze jako ilustrativní, dané věci nabízí mnoho prodejců a je samozřejmě možné, že je jinde naleznete i levnější... Navíc některé věci jsem nakupovala v aukcích.

Nálepky na nehty - 19Kč včetně poštovného
Nálepky na nehty mě lákaly hodně dlouho a zatím jsem je ještě nezkoušela. Na ebay je mnoho různých designů a to včetně fotografických obrázků apod. Já si zakoupila jedny ve stylu vintage. Ale líbí se mi jich tam mnohem víc, např. s designem vesmíru, s vánočními motivy atd.
Určitě se tedy můžete v budoucnu těšit na návod a recenzi. Jsem zvědavá hlavně na výdrž a na obtížnost použití :)
Nakoupeno zde



Glitry - 62Kč včetně poštovného
Glitry seženete na ebay v mnoha různých barvách a obvykle v sadách 12 a více kusů. Jsou jemné, ale sehnat můžete i větší v různých tvarech... Protože jsem je koupila v aukci, tak přikládám odkaz na jiné prodejce.
Najdete zde


Puntíkovací sada - 21Kč včetně poštovného
Jak víte, puntíkovací nástroj už jsem měla i předtím, ale měla jsem jen jeden , který nabízel pouze dvě velikosti. A já vážně ráda puntíkuju, takže jsem zatoužila po větší sadě, která nabízí více velikostí, protože s puntíky se dá opravdu kouzlit. Sada obsahuje vždy na jedné straně pět různých velikostí a na druhé straně je jedna stejná - střední velikost. Takže teď vás čeká spousta puntíků :D
Nakoupeno zde



Pěnové rozdělovače - 30Kč včetně poštovného
Ty seženete na ebay obvykle ve větších sadách, ale vzhledem k nízké ceně se to i tak vyplatí a můžete obdarovat kamarádky :). Jsou tedy poměrně tenké ale svou funkci splní dobře. Já kupovala v aukci, takže odkaz na další prodejce.
Najdete zde 


Kupovala jsem toho tedy mnohem víc, ale bohužel ne vše sem mohu dát, protože některé věcičky půjdou do dárkových balíčků pro kamarádky :).

Během října jsem zase objednávala více věcí, které zatím nedorazily a očekávám je během listopadu :). Ebay je opravdu plný věcí na nail art, takže pokud máte tu možnost tam nakupovat a na dodání nespěcháte, je pro vás ideální :). Počítejte ale s obvyklým dodáním něco málo přes měsíc, na pár balíčků už jsem čekala i 3 měsíce a vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce, budou dodací lhůty trochu delší...

Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. ty nálepky na nehty jsou krásné. škoda jen, že nemám ráda dlouhé nehty... jinak už bych je měla nalepené:)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.