pondělí 3. listopadu 2014

Geometrický nail art tutorial

Tento design je z mého archivu a měla jsem ho přesně před rokem :). A pokud si všimnete jsou to barvičky, které jsou moderní i tento podzim.


Postup je opět snadný. Nejprve nalakujeme celé nehty podlakem a dvěma vrstvami růžového laku. Tento je od Tashy. Ve skutečnosti není tak zářivý, ale můj foťák to moc nechce pochopit...


Tasha - 22

Nyní si vezmeme lepící pásku. Použít můžete v podstatě jakoukoliv, já používám malířskou papírovou pásku, protože mi celkově vyhovuje i v jiných způsobech nail artu. Je měkčí a ohebnější než klasické lepící pásky. Seženete ji v každém OBI, Baumaxu apod. a není nijak drahá. Kousek odstřihneme, viz fotografie.


Počkáme dostatečně dlouho, aby byl lak na nehtech opravdu dobře zaschlý. Aby nám lepící páska nepoškodila nalakované nehty, tak jí předtím nalepíme na ruku, strhneme a poté až nalepíme na nehet. Pokud máte jinou než malířskou a je hodně lepící, klidně předtím nalepte na ruku třeba dvakrát, aby stále dobře lepila, ale ne moc silně... Poté nalepíme na nehet a okraje pořádně uhladíme, aby nám pod ně nezalezl modrý lak. Poté nehet přetřeme modrým lakem. Ještě než zaschne opatrně sundáme lepící pásku.


Abychom celý design víc ozdobily a také vzhledem k tomu, že s použitím těchto pásek obvykle okraje laku nejsou 100% dokonalé*, vezmeme ještě stříbrný lak, kápneme ho na podložku a po okrajích uděláme malé puntíčky. Nakonec přetřeme topcoatem a máme hotovo :)
*pokud byste okraje chtěly dokonalé, tak mám nejlepší zkušenosti s použitím těchto úzkých zdobících pásek. Použijí se zcela stejně, akorát musíte střihnout dva kousky, nalepíte na nehet. Při lakování si musíte dát pozor, abyste nepřesáhly přes pásku do trojúhelníčku co má zůstat růžový. Po nalakování pásky opět odlepíte... Sehnat se dají na ebay, aukru a v obchodech zaměřených na laky na nehty a zdobení nehtů.


Rozhodla jsem se, že na fotografie, ani do přehledu použitých laků nebudu vypisovat podlaky a nadlaky, pokud se nebude jednat o nějaký lak se speciálním efektem. Protože vůbec nezáleží na tom, jaký použijete a zbytečně by se to stále několikrát opakovalo... To, že je nebudu zmiňovat ale neznamená, že je nemáte používat :), jsou velmi důležitou součástí, myslete na to :).

Použité laky:
Tasha - 22
Flormar - 452
Anne & Florio - Y04

Krásný den, Vaše J.

6 komentářů:

  1. Hezký tutoriál, efekt vypadá moc dobře. Určitě se někdy v budoucnu inspiruju a udělám si podobnou mani :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný tutorial vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je supr, moc povedené! Já bych nevydržela čekat než mi ty nehty pořádně zhasnou, abych si tam mohla nalepit ten kousek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já to dělám u televize, nebo si na PC pustím seriál, takže mi to ani tak hrozný nepřijde :) a než to skončí, tak mám obvykle hotovo... nebo když nemam čas, tak jeden den nalakuju jednobarevně a druhý den zdobím... :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.