čtvrtek 30. října 2014

Halloweenský speciál - nail art tutorial

Už dva týdny jsem přemýšlela,zda si udělat halloweenské nehty, nebo se na to vykašlat :). Nehty si zdobím každý týden, takže když je nějaký svátek, je to skvělá příležitost ke speciálnímu designu. A na tento nepotřebujete žádné speciální potřeby :) !!




Nepatřím ale mezi náctileté a zrovna se mi moc nehodí mít na nehtech strašidýlka, mrtvoly a dýně :D. Tak jsem přemýšlela, zda je vůbec možné udělat nějaký trochu "normálnější" design. Nakonec jsem se rozhodla, že budu halloween "vyznávat" pouze barvami.

Tou nejtypičtější je určitě oranžová. Nejlépe dýňově oranžová, ale jak jsem s hrůzou zjistila, takový odstín já nemám :-O... Doplnit ji můžete nejlépe černou a fialovou...

Jak jsem po chvilce zjistila, vybrala jsem si na dnešní lakování snad ty nejhorší laky co mám - Miss Sporty a NYC. Oba jsou hrozné, špatně se lakují, pruhují a snad nikdy nezasychají.

Takže použité laky jsou Miss Sporty 541, NYC 266, černá zdobička Jordana 501 a matný top coat od Enii-nails.


Nehty natřeme podlakem a následně dvěma vrstvami oranžového laku.


Poté fialovým lakem šikmo přetřeme špičky.


Černou zdobičkou (lak s hodně tenounkým štětečkem), nebo tenkým štětečkem a černým lakem, uděláme jednu dlouhou čáru mezi oranžovým a fialovým lakem a přes tuto čáru kolmo malé čárky.


Nyní přetřeme matným top coatem a máme hotovo :)


Budete si dělat halloweenské nehty?

Krásný den, Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.