středa 15. října 2014

Podlaky. Zbytečnost? Rozhodně ne!

Mé kamarádky i kamarádky mých kamarádek se mě často ptají na podlaky a nadlaky. Občas se setkám i s ženami, které vůbec neví oč jde. Proto jsem se rozhodla pro dva hodnotící články. Nyní o podlacích. Následovat bude samozřejmě i článek o nadlacích.


Ovšem ještě než se dostanu k hodnocení, tak pár základních informací.
Jak název napovídá, používá se pod barevný lak. Obvykle je bezbarvý nebo mléčný. Existuje několik různých druhů, které vám pomůžou s různými problémy. Jsou tedy podlaky pro zpevnění slabých nehtů, proti třepení nehtů, nebo hustší podlaky pro vyrovnání nerovného povrchu nehtů atd...

K tomu, aby lak měl šanci pořádně zapůsobit a ukázat vám své vlastnosti, je nutné ho používat alespoň 3 měsíce v kuse. Takže na to myslete a nevzdávejte to po prvním měsíci, kdy nevidíte žádný efekt, to je opravdu brzo.

Podlak kromě toho, že vyživuje nehty nebo vyrovná povrch, by měl také zamezit žloutnutí nehtů. Ale abych pravdu řekla, používám base coat vždy a nehty mám i přesto od laků nažloutlé, takže tato funkce u mě jaksi nefungovala nikdy u žádného base coatu.

Flormar Max Growth - naprostý zázrak pro dlouhé nehty
Můj naprosto nejoblíbenější podlak je od Flormaru - Max Growth. Jen díky tomuto laku mám pevné dlouhé nehty, které se mi vůbec nelámou. Používám ho pravidelně při každém lakování a mám už asi třetí lahvičku. U tohoto laku já rozhodně zůstanu. Jak vím od kamarádek, tento lak zachrání i zničené nehty po sundání gelovek...
Takže pokud chcete opravdu jistotu, tak je to tento lak.


Pierre René Zpevňující lak - skvělé zpevnění
Nevím, jestli je tento lak ještě v prodeji, protože nevím, kde ho sehnat. Já ho koupila asi před 4-5 lety v jiném městě v nějaké malé no name drogérce. Pokud ale na tento lak narazíte, rozhodně neváhejte a berte ho! Stejně jako ten od Flormaru - Max growth perfektně zpevní nehty, které se pak nelámou.

Four Seasons Regenerátor nehtů - naprostá katastrofa
Snad nejhorší podlak co jsem kdy vyzkoušela. Nehty nijak neregeneroval, nevyrovnal povrch, nezpevnil, prostě nic. Po delším používání se mi nehty hrozně třepily, často se lámaly... Takže rozhodně nedoporučuju...


Mám teď doma nějaké další podlaky, které ještě testuju, takže na ty se můžete těšit někdy příště.

Krásný den, Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.