pondělí 20. října 2014

Nail art v podzimních barvách - razítkovací tutorial

Tento týden jsem věděla, že prostě musím nechat puntíkování stranou (ikdyž ho vážně miluju) a nafotit zase něco jiného... A tak jsem si řekla, že vymyslím něco s jedním z mých nových zelených laků, které jste mohli vidět v zářiových úlovcích.




Dlooouho jsem se rozmýšlela, co udělat abych nepoužila puntíky až byla tma :D. Takže promiňte kvalitu fotografií z postupu, jsou pod špatným osvětlením.

Razítkování
Pokud chcete razítkovací laky z drogerie, překvapivě doporučuju značku Essence. Mám od nich razítkovací laky v černé i bílé barvě a oba jsou skvělé. Dobře fungují a jsou snadno dostupné. Pokud chcete použít klasický lak, tak musíte hodně zkoušet, protože je potřeba, aby byl lak trochu hustší konzistence a hlavně opravdu extrémně krycí, protože vrstvička z razítka je hodně slaboučká a málokterý lak to zvládá...

Co se týká razítkovacího náčiní, potřebujete razítko, stěrku a destičku. Stěrka se dá případně nahradit třeba starou kreditní kartou (nebo obdobnou kartou jako jsou některé členské kartičky různých obchodů). Razítko můžete sehnat v různých eshopech, já kupovala u nehtik.cz, ale seženete i na ebay apod. Dále potřebujete razítkovací destičku. V nabídce je mnoho různých tvarů a značek. Já kupovala XL desku na nehtik.cz a malé destičky (včetně té dnešní) na ebay, kde jsou k sehnání i s poštovným kolem 20kč což je krásná cena... :)

Před použitím je vždy nutné očistit destičku i razítko odlakovačem, kvůli snadnějšímu přenosu. Není ale dobré, aby byla destička vyloženě mokrá od odlakovače, protože lak to rozmělní a pak špatně funguje. Proto pokud máte zrovna čerstvě navlhčený vatový tamponek, přetřete lehce destičku po očištění ještě suchým tamponkem.

Postup
Kromě razítkovacích propriet budete potřebovat odlakovač, vatový tamponek, podlak, barevný lak, razítkovací lak a top coat.


Natřeme nehty podkladovým lakem a dvěma vrstvami zeleného laku. Já zvolila šedozelený lak od Sephory. Necháme dobře zaschnout.

Sephora - Game Over

Nyní si vybereme vzor, který chceme použít. Vatový tamponek lehce navlhčíme odlakovačem a vybraný vzor očistíme (je to nutné, ikdyž máte destičku čistou, jde o to, aby se lak příliš nepřichytával k desce). Stejně tak očistíme i razítko.

Kápneme trochu laku na vzor a setřeme stěrkou.


Nyní vezmeme razítko a "zhoupnutím" s tlakem obtiskneme vzor z destičky.


Následně stejným pohybem naneseme vzor na nehet. Před dalším razítkováním je nutné opět očistit razítko a destičku.

Já jsem na každý nehet nanesla vzor 3x, na palec 4x.


Poté očistíme lak z kůžičky. Já k tomuto používám odlakovací pero od Essence, které je pro tyto účely ideální.


Nakonec opatrně přetřeme top coatem a máme hotovo :).



Použité laky:
Flormar - Max Growth
Sephora - Game Over
Essence stampy polish - 002 stamp me black
Jordana - Quick Shine top coat

Krásný den, Vaše J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.