středa 1. října 2014

Mé módní úlovky - září

V září začíná podzim a je to znát i na počasí. Je již velmi chladno. Letní oblečení a boty jsem už uklidila a chystám podzimní. V obchodech jsou podzimní kolekce již od srpna. Bohužel co se týká oblečení v České republice, jsem dost zklamaná. Mnohdy bloumám hodiny po obchodech a nakonec odcházím s prázdnou, protože všude jsou předražené a na první pohled velmi nekvalitní věci divných nepadnoucích střihů.

Ale i tak se mi podařilo pár kousků pořídit.




Začátkem září jsem musela reklamovat tenisky a vzhledemk tomu, že výběr tenisek je v mém případě vždy několikaletou záležitostí, rozhodla jsem se, že se na to tento podzim vykašlu a pořídila jsem si nové kozačky s nizoučkým podpatkem. Takže jsou velmi pohodlné a do chladného počasí ideální. Navíc camel barvička je na podzim jako dělaná.

CCC kozačky - 899 Kč
K novým botám je téměř samozřejmostí i nová kabelka. Musím se přiznat, že jsem staromódní a upřednostňuju stejnou barvu bot a kabelky. Celý outfit pak vypadá víc sjednoceně. Tato kabelka je značky Marco Tozzi a je poměrně mohutná, z kvalitního materiálu a velmi dobře zpracovaná. Takto kvalitní kabelka se opravdu často nevdá. Zakoupena byla v Globusu. Má jednu venkovní kapsičku, uvnitř je jedna uzavíratelná kapsa a dvě otevřené kapsičky na drobnosti. Součástí je také přídavný dlouhý popruh.

Marco Tozzi kabelka - 999 Kč
Hodinky jsem posledních několik let vůbec nenosila. Možná to bylo tím, že jsem žádné pořádné neměla. Rozhodně jsem věděla, že nechci stříbrné. Má je každý a já jsem hrozně bledá, takže by se na mě ztrácely. Tyto jsou v krásné hnědé barvě se světlounce růžovým displejem. Po obvodu mají kamínky. Barva je to opravdu úžasná a skvěle se hodí skoro ke všemu. Teď jen musím doufat, že se brzy neošoupou...

Hodinky Festina - 3890 Kč
Bižuterii moc často nenakupuji, ale tomuto prstenu jsem nemohla odolat. Je ve zlaté barvě s patinou. Na ruce dělá pěkný dojem.

Prsten z C&A - 99 Kč
Zúčastnila jsem se dnů Marianne a stavila jsem se i v H&M. Jednobarevná basic trička mám velmi ráda. Dají se skvěle kombinovat a hodí se tak téměř ke všem stylům. Navíc teplý šedý odstín mi i sluší :). Druhé tričko může na první pohled vypadat jako puntíkaté, ale nejsou to puntíky. Je ve světlé pudrové barvě. Je velmi pohodlné a hodí se i k sáčku. S tímto motivem mají momentálně v H&M více věcí.

H&M trička - 129 Kč a 199 Kč
 

Do Orsay jsem původně ani nechtěla jít, ale když jsem ve výloze zahlédla tuto sukni, nakoukla jsem. Je to taková sukýnka pro Karkulku. Je ze silnějšího materiálu a bude ideální do chladného počasí k barevným/silnějším silonkám. Navíc tento střih je velmi slušivý, zamaskuje přesně to, co zamaskovat má :).

Orsay sukně - 649 Kč
Slabé svetříky nikdy nevyjdou z módy a já je na podzim miluju. Tento podzim doporučuju navštívit C&A, kde je mají za příznivé ceny. Výběr barev sice není příliš oslňující, ale zkuste to. Například tento tmavě zelený je na podzim ideální. Materiál je celkem kvalitní, ale počítejte s tím, že svetříky jsou opravdu slabé, takže příliš nezahřejí.

Svetřík C&A - 298 Kč
 Během září mi přibylo i pár šálek, i když ani jednu z nich jsem si nepořídila já sama. Všechny ke mě zavítaly k narozeninám. Pokud stejně jako já občas tápete, čím vylepšit svůj outfit, pořiďte si podobnou slabou šálku. I takováto maličkost dokáže divy.


Krásný den, Vaše J.




2 komentáře:

  1. Ta sukně a hodinky - nááádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To světlé tričko z H&M mám taky :) Líbila se mi barva a vzorek. Nejdřív jsem z této látky zahlédla tílko, ale u trička byl navíc černý lem kolem výstřihu a nařasení, což obojí vypadá pěkně. Taky jsem si tam koupila trochu rozšířenou černou sukni. Oba úlovky se dají nosit společně a vypadá to docela elegantně :)

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.