čtvrtek 23. října 2014

Má sbírka říjen 2013 a říjen 2014

Jak se rozmnožila má sbírka přesně za jeden rok...




Promazávala jsem svou kartu ve foťáku a narazila jsem na zajímavé fotografie. Je na nich vyfocený můj vzorníček laků v říjnu 2013. No oproti dnešnímu dni byl poměrně maličký a dnes už se mi laky na jeden vzorníček nevejdou. :)

Rok 2013 - říjen
Tenkrát se mi vše vešlo na jeden vzorníček.

2013 - všechny laky
Bylo to pouhých 26 laků.

2013 - všechny laky
Rok 2014 - říjen
Nyní mám dva vzorníčky, protože na jeden už se mi vše nevejde. Upozorňuji, že vzorníčky jsou aktuální, tedy všechny laky na vzorníčku k dnešnímu dni stále mám. Když lak spotřebuji, jde ze vzorníčku pryč.

2014 - všechny laky
Aktuálně je to 65 laků. V tomto čísle (a ani na vzorníčcích) nejsou zahrnuty praskací laky, nadlaky a podlaky.

2014 - všechny laky
Laky v současné době nemám seřazeny přímo podle barev, ale spíš podle aktuální nálady a druhů.

Korálové a červené odstíny
Max  Factor - Flushed rose
China Glaze - Surreal Apeal
Flormar - 422
Collistar - Geranio Briosa 552
Flormar - 18
OPI - An Affair in Red Square
Astor - Dare me violet
China Glaze - Merry Berry

Modré odstíny
Sephora - Green tea time
Flormar - BD04
China Glaze - Electric beat
Flormar - 446
Flormar - 452

Zelené odstíny
Four Seasons - 89
Sephora - Game over
Colorama - 652
Flormar - 429
Colorama - 120
Essence - The green & the grunge 159

Růžovo hnědé pudrové odstíny
L'oreal - Ingenuous rose
Jordana - Sweet rose
Max Factor - Candy rose
Miss Sporty - L525
Jordana - Dusty Rose
Miss Sporty - L036
Essence - Wanna say hello 124

Růžovo fialové odstíny
China Glaze - Hopeful
Essence - No more drama 27
Essence - Free hugs 106
Avon - Viva pink
Flormar - N005
Tasha - 22
Flormar - M10
NYC - Battery Park Purple
Anne & Florio - Y94

Glitrové a pískové odstíny
China Glaze - Lorelei's Tiara
China Glaze - Blonde Bombshell
Gabriella Salvete - Brown Sugar
Gabriella Salvete - Eleganza
China Glaze - Put a Bow on it
Flormar - Tile GS12

Metalické odstíny
Anne & Florio - Y04
Flormar - MR04
Astor - 315
Colorama - 292
Max Factor - Ivory
Catrice - Genius in the Bottle
China Glaze - Cha Cha Cha

Barevný mix
Miss Sporty - C453
Miss Sporty - C455
Miss Sporty - L541
Sephora - Curacao
Flormar - N008

Bílá a černá
Miss Sporty - Na francouzskou manikúru
Tasha - 46
Flormar - M02
Gabriella Salvete - 117
Colorama - 23

Vrchní efektové laky
Gabriella Salvete - 130
Essence - Glitz & glam
Flormar - GL09
China Glaze - Party Fowl
Sally Hansen - 450
Essence - I don't care! I love it!
Flormar - S04

Máte také své vzorníky? Já si je nemůžu vynachválit a neumím si to bez nich už představit, protože mi hodně zjednoduší kombinování barev :)

Krásný den, Vaše J.


2 komentáře:

  1. Já si teda moc nehty nelakuju, ale ty máš fakt obrovskou sbírku. A ty laky jsou nádherné. To teda obdivuju :-) Děkuji, že ses zúčastnila mé giveaway a držím palce :-) Cooking with Šůša :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná sbírka :) Laky miluju a v minulosti jsem byla "úchyl" protože jsem si je pořád kupovala :D Momentálně jich mám asi 35 a už sbírku nijak moc nerozmnožuju.. Nevím proč. Přestalo mě to nějak bavit :D

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.