neděle 9. listopadu 2014

Na něžné vlně - nail art tutorial

Něžný pískový nail art v kombinaci růžové a zlaté barvy.



Než začnu s popisem tohoto nail artu, tak musím uvést jednu změnu. Rozhodla jsem se tyto nail arty zveřejňovat už v neděli a né až v pondělí, abyste se případně mohly inspirovat při svém nedělním lakování... Takže pokud to bude možné, všechny následující nail arty budou vycházet v neděli po obědě/ odpoledne, tak abyste to také stihly :)...

Na celý design jsem použila Catrice pískový lak Oyster & Champagne, Essence - Free Hugs, Essence pískový top coat, China Glaze - Blonde Bombshell a puntíkovací nástroj.


Nehty nalakujeme podlakem. Palec, ukazováček a malíček dvěma vrstvami růžového laku a prostředníček s prsteníčkem třemi vrstvami zlatavého laku od Catrice.


Přes růžový lak jsem natřela i vrstvu pískového topcoatu. Ani ne pro efekt pískového laku, protože ve výsledku nehty přetřu top coatem, ale pro dodání lehkého třpytu.


Poté na růžových nehtech uděláme čtyři velké zlaté puntíky s China Glaze. Okolo nich pak uděláme "hada" malými puntíky. Na zlatavých nehtech uděláme to samé s růžovým lakem.


Nakonec přetřeme top coatem a máme hotovo :)



Krásný den, Vaše J.

3 komentáře:

  1. zaujimava kombinacia:)


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Ten pískový lak od Catrice mám a je nádherný! Mám moc ráda takovou barvu a s růžovou je to lahůdka! Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Takové hedvábné......jako pro princezny...moc se mi to líbí...něžné, jemné..vkusné kombinace..nádhera jako vždy.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.