neděle 16. listopadu 2014

Metalické hrátky - nail art tutorial

Dnešní design je na přání mých kolegyň z práce :) a POZOR, nepotřebujete na něj žádné speciální nástroje!




Tento design vypadá složitě, ale v podstatě náročný není, chce to jen čas a cvik. A i když se vám ze začátku nebude dařit, tak to nevzdávejte, brzy vám to najednou samo půjde :), protože záleží na hodně faktorech.

V tomto článku naleznete fotopostup na tento můj dnešní design, ale v příštím týdnu přidám velký článek na toto téma včetně videopostupu a ukázkou dalších mých designů vytvořených touto metodou včetně všech rad a doporučení!

Začneme hezky od začátku. Nehty nalakujeme podlakem a následně dvěma vrstvami světle fialového laku.

Flormar - MR04

Poté si ustřihneme dva proužky lepenky, jeden nalepíme pod spodní linii nehtu, druhý okolo nehtu, viz fotografie.


Nyní přijde na řadu ta zdobící část, která chce cvik.

Základní pravidla:
- potřebujete nějaký kelímek nebo skleničku
- do kelímku nalijte vodu, která je odstátá a má pokojovou teplotu
- ne každý lak na tuto metodu funguje, takže je nutné předem vyzkoušet
- je nutné pracovat rychle, aby laky na hladině nezaschly

Do vody budeme kapat laky jednu barvu po druhé. Já použila lila barvu (Flormar - MR04), modrozelenou třpytivou (Flormar - S04) a vínovou (China Glaze - Merry Berry).


Když je nakapáno dostatek vrstev, vezmeme si špendlík nebo já používám hubenou stranu puntíkovacího nástroje. Rovnými tahy kreslíme na hladině a nezapomínáme čistit to, čím kreslíme, protože se na to nabaluje lak...


Když je motiv hotový, olepený prst opatrně ponoříme pod hladinu a nevyndáváme! Před vyndáním prstu vezmeme např. vatovou tyčinku nebo pomerančové dřívko a z hladiny vody očistíme veškerou vrstvu laku. Až je voda čistá, vyndáme prst a pořádně ho oklepeme od vody (nemusíte se bát, že byste s vodou oklepaly i lak na nehty :D ).


Opatrně odlepíme izolepu a případné další nečistoty očistíme korekčním perem.


Přetřeme topcoatem a máme hotovo :)



Krásný den, Vaše J.

8 komentářů:

  1. Krásne sa ti to roztiahlo po hladine, mne sa to zatiaľ ešte nikdy nepodarilo :-D Veľmi pekné sú v tomto metalickom prevedení, ja metalické veľmi neobľubujem, ale takto by som ich hádam aj rada ponosila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě metalický laky taky nemam moc ráda, ale vzhledem k tomu, že tady je vyšší spotřeba toho laku, tak jsem si řekla, že použiju takový, který jinak nepoužívam a dopadlo to mnohem líp, než jsem čekala :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné, hezká barevná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé sladění barev......perfektní podívaná!!!!
    Alex

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) původně to vzniklo tak, že jsem vzala laky, o kterých vim, že jsou na to vhodný a barvy jsem vybrala takový, který jinak moc nepoužívam, tak abych je taky nějak zužitkovala :D... A výsledek byl nad moje očekávání

      Vymazat
  4. Pro mě takový malý zázrak.....:-)..shlédla jsem i ta Youtubu se zatajeným dechem...co je všechno možné.A k tomu všemu moc šikovné ručičky a přirozený vkus...

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.