čtvrtek 6. listopadu 2014

Mé úlovky - říjen

Tento měsíc jsem nakupovala zejména laky (i kvůli některým článkům) a ostatních věcí je jen pomálu...


Matný top coat od Enii-nails jste už v akci viděli na mém blogu. Je to klasický top coat, který se použije jako vrchní vrstva a krásně zmatní jakýkoliv lak pod ním. Lak hodně rychle zasychá. Více informací o něm najdete i v článku o matných lacích a v budoucnu se můžete těšit na další zajímavé designy s matným efektem, protože ten z ruky jen tak neodložím :)).


Na tento pískový top coat jsem narazila v drogerii úplně náhodou. Pískové laky znám dlouho a i jich několik mám, ale dosud jsem nevěděla, že něco takového jako pískový topcoat existuje :). Na bližší seznámení se můžete těšit v nail artu, který vyjde pravděpodobně příští týden a také ve speciálním článku o pískových lacích.


Dalším pískovým lakem je od Catrice - Oyster & Champagne. Tento pískový lak má takový perleťově bílý základ, zlatý shimmer a růžové třpytky. Je to opravdu krásný a zajímavý lak. Kombinaci růžové a zlaté mám moc ráda, takže mě tento odstín zaujal ihned.


Nyní už se dostávám pryč od laků. U rukou ale zůstanu. Krásně voňavé sprchové gely a tělová mléka od Dermacolu už asi znáte. V nabídce mají ale i krémy na ruce. Já si pořídila Hrozny s limetkou a Černou třešeň, protože tyto vůně se mi hodně líbí právě i u sprcháče a mléka... A vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla rozšířit články na blogu i o recenze na vše týkající se rukou, chystám i recenzi těchto krémíků. Takže pokud vás zajímá, jaké jsou, určitě se to ode mě dozvíte :).


Po roce jsem si opět pořídila Biosil Plus. Možná jste ho už zkoušely. Přijde mi, že na každého má jiné účinky :D. V podstatě má zlepšit kvalitu vlasů a urychlit růst, zlepšit kvalitu nehtů a kvalitu pleti... Asi proto, že mám pleť i nehty celkem dobré u mě působí jen na růst vlasů. Na kvalitu vlasů mi bohužel nefunguje. Ale vlasy mi s ním povyrostou za měsíc klidně o 3-5cm v zimě. Je ale nutné ho brát opravdu co nejvíc pravidelně, protože když jsem ho nebrala pravidelně, tak nepůsobil vůbec :). Každopádně za cenu kolem 60Kč určitě stojí za vyzkoušení a třeba u vás bude taky fungovat.

Navíc pokud stejně jako já máte problém s polykáním prášků, tak tyhle jsou narozdíl od jiných podobných léků malé a spolknout se dají bez obtíží :).


Tento měsíc je to vše z kategorie krásy. A nakonec malý prďolík :). Narodil se v Nanu-Nana a adoptovat si ho můžete za 30Kč. Je to malý lesní skřítek oděný v teplém světříku a červené čepičce. Je to chlapeček, ale adoptovat můžete i holčičku!


Krásný den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Aj ja rozmýšľam ,že si top coat od Essence kúpim :) milujem efekt pieskových lakov a bolo by super, keby som si taký efekt mohla spraviť s každého laku :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho teď testovala na několika různých lacích a vypadá fakt perfektně :). Teď v týdnu budu vkládat článek i s fotkama :)

      Vymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.