úterý 11. listopadu 2014

Soutěž o 3 ceny!

Tááákže, připravila jsem si pro vás jednu malou soutěž. Výhry jsou tři, takže neváhejte a zapojte se, šance pro vás je veliká :).


Můj blog funguje teprve 7 týdnů, takže je to takový nováček a proto je pro mě velmi důležité znát váš názor na můj blog, abych v něm mohla pokračovat tak, aby se vám co nejvíc líbil. :) A abyste z toho mého zjišťování informací taky něco měli, připravila jsem si pro vás soutěž.

Pravidla
Pravidla jsou jednoduchá. Pokud se chcete zúčastnit této soutěže, musíte:
1) sledovat tento blog (přihlásit se mezi pravidelné čtenáře zde na blogu vpravo, sledování na facebooku se pro tuto soutěž nezapočítává)
2) do komentářů pod tímto článkem napište:
     a) váš email, na který vás v případě výhry můžu kontaktovat
     b) dobrovolná část, ale pro mě velmi zajímavá a podstatná :)) - jakýkoliv váš postřeh
         ohledně mého blogu. Tedy co se vám zde líbí/nelíbí, co zde postrádáte apod. Tato položka je
         dobrovolná a odpovídat na ní nemusíte, ale uděláte mi opravdu velkou radost, když mi na ní
         odpovíte, protože mi to moc pomůže. Rozhodně ale nechci, abyste zbytečně vymýšleli kraviny
         jen proto, že něco musíte napsat :D

Výhra
Výhra není jen jedna, ale jsou hned tři, takže šance pro vás je větší.

Jedna z vás obdrží dárkový balíček, který obsahuje matný lak značky Flormar v černé barvě, krémové náušničky ve tvaru květu, pěnové rozdělovače a nálepky na francouzskou manikúru. K tomu také obdrží slevový poukaz na dámskou módu ve výši 20% na značku Reidora. Balíček zašlu na adresu v České i Slovenské republice.

Další dvě z vás obdrží slevový poukaz na dámskou módu značky Reidora ve výši 20%.

Značka Reidora nabízí dámské oděvy, zejména trička v různých velikostech, stylech i barvách. Slevový poukaz výherkyně obdrží emailem.


http://www.fler.cz/shop/reidora
Malá ukázka zboží značky Reidora

Důležitá data
Soutěže se můžete zúčastnit od dnešního dne do příští středy 19.11.2014 (včetně)
Výherci budou vylosováni a oznámeni co nejdřív po skončení soutěže.
Výhry zašlu do jednoho týdne od vyhlášení výherců.

Hodně štěstí :)

Krásný den, Vaše J.

9 komentářů:

  1. super jsou nail art tutorialy

    Jana K.
    kasparek1111111111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj:) no, vím, že tohle je hlavně blog o zdobení nehtů a díky tomu jsem na tebe taky narazila, ale líbil se mi článek o úlovcích (tuším ze září), prostě občas bych uvítala i něco jiného než samé zdobení nehtů:) ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj já miluju nail arty a vždy se na takových blozích inspiruju takže pro mě spokojenost jen tak dál :-)
    sleduju jako Micaela Ch
    miccaella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Anett smiley
    anuska.01@centrum.cz
    Tvůj blog se mi moc líbí, hodně mě zaujali tvé fotky příjdou mi vždy strašně pěkně nafocené :)!! A tvoje nail arty jsou jedny z nejhezčích které jsem kdy viděla :)!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj blog je krásný, ráda si lakuji nehty, takže každý nail art je pro mě inspirace :)
    romcavankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Markéta Štefková
    stefkova.ma@email.cz
    Blog se mi celkově líbí, hodně oceňuji tvoji aktivitu a to že jsou články fakt často, ještě k tomu jsou fakt zajímavé! Hodně se mi líbila recenze na krémy od Dermacolu! Do budoucna bych ocenila třeba recenze na samostatné laky. Ovšem tutoriály máš fakt super! Ráda bych něco zkusila jenže mám teď období, že mi nehty na jedné ruce vůbec nerostou a když jo tak se hned zlomí.. Hrůza!!

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí Tvoje nail airty, jsou velice nápadité a neokoukané :)
    Jana D.
    J.Dvouleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Je to ohromná inspirace a nejvíc se mi líbí originalita a uchvacující barvičky. Přestože jsem nikdy nehtům nevěnovala velkou pozornost, tak nyní přehodnotím situaci a mé nehty díky návodu budou přinejmenším veselejší a krásnější...no konečně..díky moc za blog, který je skutečně překrásný...!!!!!!!! Alex

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.