čtvrtek 13. listopadu 2014

Dermacol Aroma Ritual krém na ruce

Produkty z řady Aroma ritual já prostě miluju, sprcháče jsem měla už téměř všechny a tělová mléka zatím jen asi 3. Tak když jsem narazila na tyto krémíky na ruce, tak jsem koupila rovnou dva - Hrozny s limetkou a Černou třešeň.


U mě na blogu jste je už viděli vyfocené v mých úlovcích za říjen a nyní se dostávám k hodnocení obou krémů. Cena je kolem 59Kč za kus a krém má 100ml, což je standard...



Pokud někoho z vás zajímá složení obou krémů, můžete ho vidět na fotografiích výše, já se přiznám, že složení vůbec nezkoumám, protože tomu stejně prd rozumím :).

Čemu ale rozumím a co poznám jsou vlastnosti krému a jeho účinky. Což jsou i nejdůležitější vlastnosti všech krémů. Jak jsem později zjistila z textu na zadní straně obou krémů, každý slibuje něco jiného. A co tedy mají umět?


Fialový krém (Hrozny a limetka) je antistresový (hmmm, to se hodí v práci :D), zvláčňuje pokožku a působí proti stárnutí.


Červený krém (Černá třešeň) hydratuje, pečuje o nehty a okolní kůžičku a dodává dobrou náladu (hmmm ideální na ranní cestu nacpanym MHD směrem do práce :D)...

Slibovat umí každý, ale jaká je skutečnost?


Fialový krémík byl první, po kterém jsem v obchodě sáhla, protože tohle je moje nejoblíbenější vůně z řady sprcháčů. U krému na ruce není ta vůně tak výrazná, v podstatě není cítit skoro vůbec, což pro mě bylo trochu zklamání. Krém se dobře roztírá, ale nějak se nevsakuje a ruce se ještě dlouho poté lepí... Takže rozhodně není vhodný do kabelky na cesty, ale je spíš na doma. Já to dělám tak, že si ruce pořádně namažu u TV nebo jiné činnosti, kdy nebudu na nic sahat a po cca půl hodince si ruce normálně umyju, abych je měla čisté a nic sem neumatlala. Co se hydratace týká, tak i přes to, že se nechce moc dobře vsakovat ruce docela hydratuje. Tedy, na hodně vysušené ruce určitě není, ale na takovou tu běžnou hydrataci stačí :)...


Červený krém je oproti fialovému mnohem lepší. Vůni má intenzivnější, ale je hodně sladká. Něco mezi bonbonem a třešňovým jogurtem... Konzistenci má stejnou jako fialový, snadno se roztírá, ale snadněji se vsakuje, což je velké plus. Hydrataci si myslím mají oba cca stejnou.

Takže závěrem, krémy jsou voňavé, ideální jako dárek. Pro běžnou hydrataci je dostatečný, pokud ale máte hodně vysušené popraskané ruce, stačit nebude.

Máte s těmito krémy také zkušenost a jaký je váš názor na ně?

Krásný den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Já potřebuju spíš vyšší/vysokou hydrataci pokožky rukou, takže tyhle krémy nebudou nic pro mne. Škoda, ta hroznová řada mi moc voní.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.