neděle 23. listopadu 2014

Podzimní puntíkománie - nail art tutorial

Původně jsem dnes po tom minulém nail artu chtěla udělat něco snadného a rychlého. No a takhle se to zvrhlo :))




Tento nail art není těžký, ale taky není úplně nejrychlejší a nějaký čas zabere... Kromě laků použijete puntíkovače v několika různých velikostech a nálepky na francouzskou manikúru.

Nehty nalakujeme podlakem a dvěma vrstvami oranžového laku (Sally Hansen - Kook A Mango).


Na prsteníček a prostředníček uděláme červené špičky. Já jsem si pomohla nálepkami na francouzskou manikúru.


Na špičky jsem použila červený lak od OPI (OPI - An Affair In Red Square).


A nyní budeme dělat spooousty puntíků. Začala jsem hnědými puntíky (Essence - Wanna say hello). Puntíky střední velikosti jsem udělala na malíčku a ukazováčku u konce prstů a na prsteníčku a prostředníčku u měsíčku. :D


(pak mi chcípla baterka ve foťáku, takže trochu mezera).

Úplně ke kůžičce jsem dala vždy jeden středně velký zelený puntík (Essence - The green & the grunge). Zelené puntíky jsem dala i na prostředníček a prsteníček - do poloviny nehtu + na špičky.

Následně jsem udělala velké červené puntíky na prsteníčku a prostředníčku těsně pod špičky. Červené puntíky jsem také udělala malinkaté na všechny nehty k měsíčku (okolo zeleného).


Poté tmavě modrým lakem jsem udělala velké puntíky na ukazováčku a malíčku - na špičky a střední puntíky na prostředníček a prsteníček přes ty velké červené.


Nakonec jsem nehty opatrně přetřela top coatem Flormar - Top fluo, který nerozmazává design... Pokud váš topcoat rozmazává, tak raději nepřetírejte...


 

Tak a od příštího týdne pravděpodobně pojedu na zimní vlně, protože už bude první adventní víkend :)

Krásný den, Vaše J.

6 komentářů:

  1. Hurááá....další krásná novinka, která svádí k nové inspiraci a rovněž potěší oko..hned mám lepší náladu..:)děkuji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veselý nehty jsou na náladu perfektní a to se v tomhle počasí hodí :)

      Vymazat
  2. Pěkná, barevná inspirace :-) sice bych zvolila podkladový lak míň výrazný, ale nápad se mi moc líbí.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale prima nápad...mně se moc líbí, zase něco jiného, neotřepaného...výrazného..tomu fandím.:)))))))))))))
    Alík

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.