středa 16. listopadu 2016

Adventní tvoření - věnce

Ještě nikdy jsem adventní věnec nevyráběla, ale tentokrát jsem si řekla, že to zkusím... Ozdoby jsou nasbírané v přírodě, stále ještě tam naleznete mnoho zajímavých věcí, tak šup do lesa!




V lese jsem si nasbírala hromadu žaludů, krásných velkých kulatých, byla jsem z nich nadšená. Vlastně jsme šli sbírat houby, ale já sbírala další a další žaludy, až jich byla společně se šiškama plná taška :D.

Pokud teď půjdete šišky sbírat, budou v lese uzavřené, ale nebojte, doma v teple se hezky rozevřou, jen jim dejte čas...



Další věci už jsem musela zakoupit. Jeden polystyrenový věnec a stříbrné bodce na svíčky jsem zakoupila v květinářství celkem za 100Kč, ale pak jsem stejně musela zajet do Hornbachu, kde mají vše levnější a koupila jsem tam ještě jeden věnec, za 19Kč, další stříbrné bodce za cca 59Kč a koupila jsem i polystyrenovou kouli za 24Kč, ale k té se dostanu jindy. Kromě toho jsem si koupila i barevný sprej s měděnou barvou, tuhle barvu já naprosto zbožňuju, ale v nabídce je samozřejmě mnoho jiných barev. Tento sprej stál 249Kč.


Prvním krokem je samozřejmě nastříkat věnce barvou. Nezapomeňte že je nutné je nastříkat ideálně venku a že na ně nějakou dobu nebudete moct sahat. Tato barva schla velice rychle, cca po 30-60 minutách byla kompletně suchá. Místa, která budete zdobit stačí jednou vrstvou, ale místa, která zůstanou odkryta je nutno nastříkat alespoň dvěma vrstvami.


Po zaschnutí můžeme začít zdobit. Ozdoby jsem k věnci lepila tavnou pistolí. Problém je, že si to jen těžko můžete předem naaranžovat a jakmile něco přilepíte, už to neodlepíte... Chce to tedy předem pořádně promyslet... Ale protože moje představivost neni uplně nejlepší, tak jsem se vrhla na lepení s tím, že něco z toho prostě vznikne :).


Začala jsem s lepením žaludů, hezky jeden vedle druhého, aby byly co nejmenší mezery.


Poté jsem si připravila bodce, abych věděla, kolik místa zaberou a podle nich už dozdobila...


Ozdoby můžete nechat přírodní a nebo také nastříkat barvou pro dosažení jiného efektu.


Věnce jsem vytvářela dva, jeden je pro mě a jeden pro maminku. Níže už naleznete hotové výtvory. Teď už jen koupit svíčky a advent může přijít...







Já pálení svíček miluju, ale dosud jsem nikdy žádný adventní věnec neměla... A co vy? Budete vytvářet adventní věnec, nebo si nějaký koupíte? A nebo adventní věnec vůbec nebudete mít?

Hezký den, Vaše J.

1 komentář:

  1. Tak mě se líbí, ten s přestříkanými žaludy a je to fakt nádhera! taky jsme šly s kamarádkou do lesa, ale ne na houby, ale na žaludy a nenašly jsme ani jeden.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.