středa 9. listopadu 2016

Trend it up - 030 - recenze na holografický lak

Tato značka už v DM drogerii je nějaký ten pátek, ale já stále chodila okolo a váhala a vybírala a dávala do košíku a znovu vyndávala a pořád dokola :D. Teď jsem se té výzvě postavila čelem a řekla si, že neodejdu, dokud nevyberu.




Tedy ne, že by nebylo z čeho vybírat, naopak, barev je dost s různými efekty. Ale vzhledem k mé velké sbírce laků a k mým aktuálním požadavkům a náladám, není tak snadné si vybrat lak, který bych opravdu MUSELA mít. Váhala jsem mezi mnoha různými odstíny, ale pořídit jsem chtěla jen jeden. Upřímně řečeno, teď musím říct, že jsem si měla vybrat jinou barvu, protože z téhle na nehtech nejsem zrovna nadšená...


Jak vidíte, lak je měňavý a je tak hodně těžké ho vyfotit, protože v každém světle má jinou barvu a při každém úhlu má jinou barvu. V lahvičce je růžovo/fialovo/zlatý, což mě zaujalo. Zajímavá, neotřelá kombinace, říkám si. To bude spousta možností na ombré zdobení.

Dle názvu má být holografický, ale už v lahvičce je vidět, že holografický není, je to lak chameleon.

Ale teď trochu ke kvalitě produktu. Na nehty jsem dala dvě klasické vrstvy. Kryje velmi dobře, ale zároveň by se v jedné vrstvě dal použít přes barevný lak jako vrchní efektový.

Schne velmi dobře, což vážně oceňuji. I výdrž je velmi dobrá.


Takže můžu bez obav říct, že je to kvalitní lak a určitě si někdy koupím další barvu. Teď ale k tomu, proč jsem z tohoto konkrétního kousku já tak zklamaná. Barva v lahvičce je vážně krásná a neotřelá, ale na nehtech už jsem z něj nadšená nebyla. Těžko se to fotí, ale když se pozorně podíváte na fotografie, tak uvidíte, že lak má studené nafialovělé odlesky, ale z určitého úhlu ten podklad je takový divně tmavě žlutobéžový. A stejnou žlutobéžovou má ze všech úhlů na umělém světle. A kombinace této žlutobéžové s fialovými odlesky mi přijde hodně zvláštní a nevkusná. A s touto zvláštní barevnou kombinací se mi i velmi obtížně kombinuje na nějaký nail art... Ale jak jsem psala, v jedné vrstvě by se dal použít i jako efektový lak na barevný podklad a v tom případě by snad měl být hezčí a kombinovatelnější... Takže až na něj dostanu znovu chuť, tak něco zkusím vykouzlit...


 


Hezký den, Vaše J.

2 komentáře:

  1. Lak máš krásně nafocený, mám ho doma taky a jsem s ním moc spokojená.
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.