středa 2. listopadu 2016

Říjnové úlovky

Zdravím u úlovků za měsíc říjen. Za poslední dny jsem se teda hodně rozšoupla :-O




Vezmu to asi cca od nejlevnějších po nejdražší záležitosti...

Takže nejdřív začnu u klasické drogerie. Vatové tamponky. Já využiju nejen ty malé klasické ale i tyhle dvojité, protože pořádně očistit pleť je základ a když nechci makeup a nečistoty jen rozmatlat po obličeji, tak mi malé tamponky nestačí... Tyhle jsou z Globusu a jsou fajn :)


Naopak při líčení využívám kosmetické kapesníčky a tyhle mají super design, který se mi fakt líbí :)). Používám je třeba na odstranění přebytečného množství pudru nebo makeupu (po nanesení např. pudru kapesníčkem lehce otřu pleť)...


No a protože už mám nějaký ten šedý vlas (zatím vím o jednom :D) a protože mám klasickou evropskou myší hnědou barvu vlasů, která se mi nelíbí, tak se tradičně barvím a obvykle jdu směrem do zrzava, což mi přijde, že mi sluší nejvíc a navíc k podzimu se to tak krásně hodí... S barvami od L'orealu jsem hodně spokojená.


Nakoupila jsem si i pár kosmetických produktů značky Sephora. Od Sephory toho mám doma celkem dost (jak jsem před pár dny zjistila, tak opravdu hodně). Ale v říjnu jsem si pořídila jednu z mých oblíbených textilních masek.


A zkusila jsem i hydratační krém, vzhledem k tomu, že mi málokterý krém sedne, tak jsem pro začátek zkusila jen malé balení. ale zatím se mi zdá výborný.


Nějakou dobu už jsem v DM drogerii chodila okolo nové značky kosmetiky Trend it up. Nyní jsem se rozhodla, že si něco koupím. Mezi laky jsem hodně dlouho vybírala, nakonec jsem se rozhodla pro holografický lak.
Korektor jsem původně chtěla ze Sephory od Urban Decay, ale nakonec jsem se rozhodla, že risknu tento, v nejsvětlejší variantě.


A abych neupřednostňovala jen jednu drogerii, tak při čekání na vlak jsem skočila do Rossmanna a rozhodla se zkusit tento tónující krém. V nabídce ve dvou odstínech, zvolila jsem samozřejmě světlý. Byl to hodně velký risk, protože nebyl žádný tester. Ale vzhledem k velmi přátelské ceně jsem se rozhodla, že to risknu.


Už nikdy si nebudu kupovat parfém na internetu! To jsem si slíbila už několikrát a proto jsem teď vyrazila do Sephory. Asi 5x než jsem se rozhodla. Výběr parfému je strašně, strašně těžký. Všechno na papírku voní jinak než na mojí ruce. Nejvíc se mi líbil parfém od Bvlgari "Rose goldea", ale vzhledem k ceně jsem se rozhodla pro Calvina Kleina - Down Town, protože byl o polovinu levnější než Bvlgari a protože je na zimu vhodnější.


No a co se oblečení týká, dorazil mi další kousek z Wish. Krásné legíny s motivem hor a hvězdné oblohy. Vypadají přesně jako na obrázku na Wish a jsou z krásného pevného materiálu. I s poštovným stály kolem 200Kč.


V Camaieu jsem poslední měsíce dlouho nic nekoupila, ale teď jsem tam zašla, když jsem měla čas než mi jel vlak a hned jsem si odnesla dva kousky. Jedním je takové elegantní tričko s krajkou na ramenou... Ve slevě za 280Kč.


A druhým kouskem, ze kterého jsem teda hodně nadšená je asymetrický zlatý svetr s netopýřími rukávy. Ten je hodně slušivý a k černým kalhotám fakt špička :)), bohužel na fotce nijak nevynká a vypadá jako šedý. Je ale světle zlatý lehce třpytivý... Tuším kolem 650Kč.



No a protože moje Lenovo, které jsem si koupila před rokem a čtvrt v pondělí přestalo absolutně fungovat jsem si musela na rychlo pořídit nový telefon. Zvolila jsem nakonec Samsung J5 2016 ve zlaté barvě. Přiznám se, že jsem v podstatě nijak nevybírala, tenhle byl první co mi přišel pod ruku a do kterého pasovala moje simkarta, tak jsem ho vzala... Samsungy já sice moc v lásce nemám, ale po obrovském zklamání z Lenova jsem chtěla nějakou jistotu, jsem zvyklá, že mám telefon vždy minimálně na 3 roky...
A už jsem si z aliexpressu samozřejmě objednala i nějaké pěkné kryty, tak snad dorazí dřív než mobil odřu :)


Tak a doufám, že už nebudu mít alespoň do konce roku žádné velké výdaje :)

Hezký den, Vaše J.

5 komentářů:

  1. Mobil je nádherný! A kosmetiku Trend IT UP jsem si za poslední měsíc dost oblíbila a laků už jsem si koupila 7 :D. Teď se chystám na rtěnky.

    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Masku od Sephory mám už delší dobu v plánu vyzkoušet. Zatím jsem se k tomu nedokopala, ale hodně mě láká. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Som zvedavá, kedy kozmetika Trend it up príde aj na Slovensko, pretože zatiaľ som na ňu žiadne negatívne reakcie nečítala.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.