neděle 6. listopadu 2016

Icy flower - nail art

Zdravím, dnes jsem si přichystala jeden elegantní nail art, který se mi hodně zalíbil ikdyž už na mě působí hodně zimně.




Určitě si vzpomínáte, jak bylo hrozně moderní odlišné zdobení prsteníčku, nyní se k prsteníčku přidal i prostředníček a tenhle styl se mi líbí mnohem víc a využila jsem ho i dnes...

Zvolila jsem kombinaci šedé a glitrové fialové. Nehty jsem nalakovala dvěma vrstvami laku.

Ke zdobení jsem použila opět razítka v kombinaci bílé a černé. Tento motiv je z razítkovací destičky z Aliexpressu - JQ-25.

Použití celoplošného razítka je předem dané, ale jednotlivé tvary nabízí mnoho možností. Nakonec jen přetřít top coatem.

 


Použité laky:
China Glaze - Put a bow on it
China Glaze - Change your altitude
Essence stamp! me black
Essence stamp! me white

Hezký den, Vaše J.

1 komentář:

Prosím nevkládejte odkazy na vaše blogy, soutěže atd., tyto komentáře budou bez varování smazány. Díky za pochopení.